Hallo, heb sinds een jaar een raptor 700 gekocht en ben vorige week gaan rijden en na een tijdje kreeg ik geen remmen meer achteraan, het is net alsof je op een steen duwt en er gebeurt niets, mijn remblokken waren dan ook bijna versleten en ik dacht steek nieuwe en probleem opgelost,
maar nee niets opgelost dacht dan dat de remvloeistof te warm kwam maar nee zelfs bij juist vertrekken neemt hij niet meer,
is dit de hoofdpomp of d remklauw zelf die stuk is? iemand hier evaring mee? alvast bedankt voor de reacie
gr wim
remproblemen raptor
-
- Quadrider
Re: remproblemen raptor
Dus je pedaal geeft niks mee? Miss is er iets met je remcillinder?
-
- Pro Quadrider
als je nou eerst achter eens de nippel iets los draaid en een keer op je rem trapt dan weet je al een hoop meer!!komt er vloeistof uit of nie??
hallo
bedankt voor de reacties, heb vandaag de rem eens ontlucht en heb het idee dat ik betere remdruk heb, heb alles doorgespoeld met verse remvloeistof en ga morgen eens een ritje maken, hopelijk is het beter, en kan ik zondag de rit in de ruiter meerijden,
hou julie op de hoogte
gr wim
bedankt voor de reacties, heb vandaag de rem eens ontlucht en heb het idee dat ik betere remdruk heb, heb alles doorgespoeld met verse remvloeistof en ga morgen eens een ritje maken, hopelijk is het beter, en kan ik zondag de rit in de ruiter meerijden,
hou julie op de hoogte
gr wim
Hallo,
Ik ben vandaag nog een ritje weest gaan doen en in het begin leek alles goed maar na een tweetal km had ik terug hetzelfde probleem, ik kan de achterrem tot op de grond duwen en hij doet bijna niets of helemaal niets,
Ik dacht dan dat er speling op mijn achteras zat en dat hij daardoor de remblokken opduwt , maar er zit niets vn speling op.
het probleem zal dan toch bij mijn hoofdremcilinder liggen denk ik, of als er nog iemand andere gedachten of ervaringen hiermee heeft mag hij me het altijd laten weten
gr wim
Ik ben vandaag nog een ritje weest gaan doen en in het begin leek alles goed maar na een tweetal km had ik terug hetzelfde probleem, ik kan de achterrem tot op de grond duwen en hij doet bijna niets of helemaal niets,
Ik dacht dan dat er speling op mijn achteras zat en dat hij daardoor de remblokken opduwt , maar er zit niets vn speling op.
het probleem zal dan toch bij mijn hoofdremcilinder liggen denk ik, of als er nog iemand andere gedachten of ervaringen hiermee heeft mag hij me het altijd laten weten
gr wim
heb al een keer meegemaakt dat valles vast zat toen hebben ze heel de klauw uitelkaar gehaald alles schoongemaakt opgeschuurd gangbaar gemaakt en remt weer als vanouds