Heb gemaild naar quadzaak invm snelle uitlaat op quad trx450 model 2004.
Email terug gekregen om een dynojet te plaatsen + een andere demper naar keuze.
Nu is mijn vraag of de prestaties aanzienlijk verbeteren als ik dit zou laten doen.
Graag jullie mening
Je kan hem op een testbank zetten om hem af te laten stellen... een dynojet set heeft
standaard een hand sproeiers. Zijn ook andere merken waar je een set op maat kan laten
samenstellen.
Ha dat wist ik niet dat er bij een dyno set verschillende sproeiers waren om te broberen met welke spoeier hij het beste presteerd
Kgeloof dat er hier precies weinig trx rijders op het forum zijn die hun idee willen delen maar alvast bedankt voor info weer wat geleerd.
baasken als je tijd hebt stuur me een pm, dan help ik je uit met wat dingetjes. En zal ik vertellen waar ik men spullen vandaan laat komen. Maar blijf weg bij dynojet.
Arx-17 schreef:baasken als je tijd hebt stuur me een pm, dan help ik je uit met wat dingetjes. En zal ik vertellen waar ik men spullen vandaan laat komen. Maar blijf weg bij dynojet.
tjobbie schreef:ik heb wel is horen vallen dat ie dynojet kitjes idd. niet zo goed waren.
volgens mij hier op het forum zelfs.
waarom weet ik niet.
dynojet kit zijn universele standaart kits, dan kan je beter naar kit gaan die voor jou worden samengestelt. Zijn goedkoper dan Dynojet ook nog meestal. Met Dynojet blijf je gewoon betalen voor een merk naam.
tjobbie schreef:ik heb wel is horen vallen dat ie dynojet kitjes idd. niet zo goed waren.
volgens mij hier op het forum zelfs.
waarom weet ik niet.
dynojet kit zijn universele standaart kits, dan kan je beter naar kit gaan die voor jou worden samengestelt. Zijn goedkoper dan Dynojet ook nog meestal. Met Dynojet blijf je gewoon betalen voor een merk naam.
ok op die manier, ik snap m.
@nijsluc: wat is daarmee?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves