XeromeX schreef:voor een quad verbreedt/verlengt + turbo, is het gewoon best een goede koop( de staat van de quad daarbuiten gelaten, want dat is alleen gissen)
Je ziet ze vaak genoeg standaard al voor rond die prijs natuurlijk
idd.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
ben vandaag langs geweest is inderdaad een yakahosu setup maar de trubo druk staat heeeeeeel erg laag dus heeft bijna geen effect zelfs de blowoff hoor je niet zit er nog aardig uit voor een quad uit 2006 maar hij rijd heel erg apart slingert in de bochten nog al zou zlef niet weten wat het is heb er zelf wel interesse in maar wie heeft er ervaring met het afstellen van een turbo want zelf heb ik daar geen kaas van gegeten
Het was de bedoeling slapend rijk te worden, maar ik kon de slaap niet vatten
djwireless schreef:ben vandaag langs geweest is inderdaad een yakahosu setup maar de trubo druk staat heeeeeeel erg laag dus heeft bijna geen effect zelfs de blowoff hoor je niet zit er nog aardig uit voor een quad uit 2006 maar hij rijd heel erg apart slingert in de bochten nog al zou zlef niet weten wat het is heb er zelf wel interesse in maar wie heeft er ervaring met het afstellen van een turbo want zelf heb ik daar geen kaas van gegeten
das niet zo moeilijk, dan zou je bij Flipmode moeten zijn.
maar voor dat je de druk opschroeft zou ik toch nog even nagaan of je de zuiger/veren/naaldlager niet hoeft te vervangen.
tis toch al een 2006blok, wie weet wat het zuigertje al te vorduren heeft gehad.
beter voorkomen dan genezen
Laatst gewijzigd door tjobbie op zo 07 aug, 2011 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves