Quadbestuurder uit Zundert (21) overlijdt na ongeval

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Re: Quadbestuurder uit Zundert (21) overlijdt na ongeval

Bericht door Jason McCoy »

Dat vind ik ook. Als hij wel of geen helm op had doet er weinig toe. Is eigen verantwoording. Veilige kleding is wel belangrijk, anders was ik ook al ergens anders geweest en heb nog dagelijks last van mijn ongeluk dus tja. en dan zit je helemaal ingepakt, helm bodyprotector al die shit, Breek je nog je nek, is nooit cker wat er met je gebeurt maar kan wel een leven schelen moet je maar denken.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Jeroen1991
Quadracer
Quadracer

Bericht door Jeroen1991 »

Dat vind ik persoonlijk toch ook wel extreem Kris.. :p
Al was het een Lamborghini die ik zelf opgebouwd had van begin tot einde zou ik toch liever leven zolang ik er niks aan overhoud :D
Yamaha Raptor 660R!
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

Jason McCoy schreef:Dat vind ik ook. Als hij wel of geen helm op had doet er weinig toe. Is eigen verantwoording. Veilige kleding is wel belangrijk, anders was ik ook al ergens anders geweest en heb nog dagelijks last van mijn ongeluk dus tja. en dan zit je helemaal ingepakt, helm bodyprotector al die shit, Breek je nog je nek, is nooit cker wat er met je gebeurt maar kan wel een leven schelen moet je maar denken.
zo te horen rij je ook zonder helm.
maakt niet uit, eigen verantwoording maar wat je zegt is gewoon onzin, ik heb toch liever een gebroken been als een gat in m,n hoofd.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Jason McCoy
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Jason McCoy »

haha neej ik rijd veilig met helm. Wat ik zeg is dat ik met de crosmotor terwijl ik helemaal ingepakt zat nog mn nek heb gebroken. Dus dat je er niet altijd wat tegen kunt doen.

Een keer verkeerd op je bek gaan kan al voldoende zijn om de rest van je leven last van te hebben.

Wat ik zeg dat iedereen zelf zijn eigen verantwoording moet nemen. Er werd gezegd "had hij wel een helm op". dat hoeft dus niet altijd een verschil te maken.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

daar heb je gelijk in, ook met een helm kun je een fataal ongeluk krijgen, maar je kunt het risico altijd zoveel mogelijk beperken.
maja, daar heeft deze beste meneer en z,n familie helaas niets meer aan. :|
waarschijnlijk zal deze meneer wel een helm gedragen hebben anders had het er hoogstwaarschijnlijk wel bijgestaan.
Ik ben bang dat het een beginnend bestuurder was die misschien moest uitwijken voor iets of dat de quad veel last van bumpsteer had.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Plaats reactie