motor kuisen
- 
				ltz400driver2006
- Quadfanaat 
motor kuisen
hallo heb een vraagje heb een ltz en er is wat zand ofzo in de blok getrokken heb hem zo gekocht hoe poets ik hem het beste tot hij weer blink groet

Re: motor kuisen
zand in u blok is een zeeer slechte zaak,moet je is naar de piston en de cilinder kijken hoe dat erbij staat,en indien een nieuwe piston,en cilinder honen en nieuwe nicasil.ltz400driver2006 schreef:hallo heb een vraagje heb een ltz en er is wat zand ofzo in de blok getrokken heb hem zo gekocht hoe poets ik hem het beste tot hij weer blink groet
of bedoel je gewoon rond het blok langs de buitenkant?
gewoon met de hogedruk reiniger,en wat motorzeep ,maar niet met de spuit dicht bij je blok etc, anders blaaas je water in je lagers enzo,en dat is dan ook weer nit goed;)
greeetz
- 
				ltz400driver2006
- Quadfanaat 
glenn 91 schreef:zand in u blok is een zeeer slechte zaak,moet je is naar de piston en de cilinder kijken hoe dat erbij staat,en indien een nieuwe piston,en cilinder honen en nieuwe nicasil.ltz400driver2006 schreef:hallo heb een vraagje heb een ltz en er is wat zand ofzo in de blok getrokken heb hem zo gekocht hoe poets ik hem het beste tot hij weer blink groet
gewoon met de hogedruk reiniger,en wat motorzeep ,maar niet met de spuit dicht bij je blok etc, anders blaaas je water in je lagers enzo,en dat is dan ook weer nit goed;)
greeetz
nee gewoon buitekant is vuil geworden quad bolt perfect ben net nieuwe eigenaar grt bedankt voor u reactie
aah,dan is er geen probleemltz400driver2006 schreef:glenn 91 schreef:zand in u blok is een zeeer slechte zaak,moet je is naar de piston en de cilinder kijken hoe dat erbij staat,en indien een nieuwe piston,en cilinder honen en nieuwe nicasil.ltz400driver2006 schreef:hallo heb een vraagje heb een ltz en er is wat zand ofzo in de blok getrokken heb hem zo gekocht hoe poets ik hem het beste tot hij weer blink groet
greeetz
nee gewoon buitekant is vuil geworden quad bolt perfect ben net nieuwe eigenaar grt bedankt voor u reactie

gewoon met de tuinslang of eventueel met de hogedrukreiniger en een zachte zeep( motowash,muc-off,...) en dan je plastiekafdrogen met een zachte doek, en eventueel inspuiten met glitterspray(denicol), shine & go(motul), of een andere silicone spray.
blinkt ie harder dan nieuw ;p
greetz
- 
				Anoniem43235
- Quadrider 
Ik heb bij heuts automaterialen gewoon een bus motorreiniger gekocht. Ik gebruik dit heel af en toe. Gewoon op het blok spuiten minuutje laten intrekken en dan afspuiten met de hogedrukreiniger. Het meeste is dan weg.
Gr

Gr
Weapon of Choice: Kawasaki KFX450R