mooie quad persoonlijk ben ik niet echt meer voor die scooter banden. ik heb zelf jaren met scooter banden gereden toen het nog een rage was
heb je hem occasie gekocht ik denk hem te kennen
als hij wat zenuwachtig ligt op de baan moet je hem vanachter iets laten zakken want met die scooter banden leunt hij voorover
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Ja ik heb hem gekocht in de quadshop in alken.. Heb hem iets langer als een jaar en heb nu dit weekend pas de KW's en de scooterbanden erop gelegd. Heb er nog maar 1x mee gereden met deze banden maar op het eerste zicht liep het wel lekker.. iets zenuwachtiger maar bochtenwerk is veel beter. Valt nog af te wachten hoe het gaat de komende tijd
Groetjes
zijn gepoederlakt in een radiator bedrijf, weet het omdat die van een maat van mij geweest is nerfbars hebben 1u op mijne gestaan gehad. ik heb ze toen verkocht omdat ik ze niet zo mooi vond
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Mercikes Ja weet niet juist hoeveel DB de doma maakt, maar weet wel dat deze heel goed klinkt Ga binnekort eens een filmpje posten en dan kan je het zelf horen ^^ Zit geen DB killer in..
Grtz !