aan de gasgas is niet zoveel veranderd hoor , alleen wat opgeknapt... plan is inderdaad wel om hier andere a armen en veringen etc, onder te zetten. Dit zal nog wel even duren omdat er ook weer wat centjes verdient moeten worden omdat ik er het liefst long travel onder zet.
CilinderHead-
Honda TRX450R
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Products
www.freekvanos.nl duurzame installaties
www.bakkerbart.nl Bakker Bart Cuijk
Nee, ik heb nu tandwiel 12, 13 en 14. Voor zandbanden tandwiel 12.., voor 20 inch tandwiel 13 en voor 18 inch tandwiel 14 of 13... even uitvinden wat het beste rijd.
CilinderHead-
Honda TRX450R
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
klopt.., wel jammer had m liever rood gehad. Komt waarschijnlijk een andere kappenset op, of ik ga proberen deze weer rood te krijgen met een flinke hogedrukspuit
CilinderHead-
Honda TRX450R
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
cilinderhead schreef:klopt.., wel jammer had m liever rood gehad. Komt waarschijnlijk een andere kappenset op, of ik ga proberen deze weer rood te krijgen met een flinke hogedrukspuit
als het een beetje los wil en je hebt een goede hoge druk spuit zou je het er daar mee ook af kunne blasen maar met warm water laat het nog ietsje makkelijker los maar je kunt het natuurlijk altijd proberen als je anders tog nieuwe kappen set wil