radiator MXU 500

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
MTito
Toeschouwer
Toeschouwer

radiator MXU 500

Bericht door MTito »

Ik heb een Kymco MXU 500 en woon in Noorwegen. Nu we de winter weer voor de deur krijgen en ik laatst naar de motor keek, zag ik dat er een radiator zit en wilde deze controleren. Waar kan ik die controleren, ik neem niet aan dat ik alles wat de motor beschermt eraf moet halen. Heeft iemand een advies of een tip voor mij?
beaviz
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Re: radiator MXU 500

Bericht door beaviz »

Je radiator zit onder je voorste kap. Als je de kap tussen je koplampen losmaakt (2 schroeven onder je cockpit), kun
je bij de vuldop. Bijvullen kan ook onder je zadel, links naast je accu zit een rubber dop.
Kymco mxu 250
MTito
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door MTito »

Dank je voor dit duidelijke antwoord, ik ga gelijk kijken. Maar ik neem aan dat ik de hoeveelheid water in de radiator alleen kan controleren onder de kap die tussen de voorlampen zit. Is dat zo?

beaviz schreef:Je radiator zit onder je voorste kap. Als je de kap tussen je koplampen losmaakt (2 schroeven onder je cockpit), kun
je bij de vuldop. Bijvullen kan ook onder je zadel, links naast je accu zit een rubber dop.
java
Quadracer
Quadracer

Bericht door java »

NIET BIJ VULLEN MET WATER!!! Gewoon koelvloeistof anders heb je van het winter een probleem en zit alles vast gevroren en het kan je duur komen te staan . Had mijn buurman dus gedaan met zijn auto!
Afbeelding
MTito
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door MTito »

Ja, bedankt voor de tip. Gelukkig doet niemand in het gebied waar ik woon (in Noorwegen). Want 's winters is -35 heel gewoon en is iedere diesel auto voorien van een motorverwarming en alle vloeistoffen die kunnen bevriezen beveiligd tegen vriezen. Maar toch bedankt over het meedenken.
java schreef:NIET BIJ VULLEN MET WATER!!! Gewoon koelvloeistof anders heb je van het winter een probleem en zit alles vast gevroren en het kan je duur komen te staan . Had mijn buurman dus gedaan met zijn auto!
Plaats reactie