YFZ 450 Vlam
YFZ 450 Vlam
Hallo mijn yfz 450 vlamt als ik gewoon gas geef en in 1 keer los laat en hij knalt heel hard nou zit er wel een uitlaatlijn van fmf onder maar die vlammen waar kan dat aan liggen staat hij te arm Mijn hoofdsproeier is 162 en er zit een sproeier in van 90 ik weet niet welke dat is. Ook krijg ik hem moeilijk netjes stationair lopen
Iemand Tips
Alvast bedankt
H Beens
Iemand Tips
Alvast bedankt
H Beens
Vaeke ej te bange
Re: YFZ 450 Vlam
mijn raptor 350 ploft ook hoor, en ook vlammen
ik denk niet dat het echt kwaad kan
<3 Yamaha Raptor 350 <3
ofwel te arm, ofwel is je demperwol bijna 'stuk', dus moet je nieuw demperwol steken.
Yamaha YFZ480Build in progress
- yamahakoppel
- Quad GOD

te arm
onverbrande benzine die ontbrand in de warme uitlaat en hierdoor steekvlammen geeft en nog te arm
en dat je stationair moeilijk afgeteld krijgt denk ik eerder dat hij te rijk staat en verzuipt. is je luchtfilter proper als hij minder lucht krijgt heb je ook teveel benzine
en dat je stationair moeilijk afgeteld krijgt denk ik eerder dat hij te rijk staat en verzuipt. is je luchtfilter proper als hij minder lucht krijgt heb je ook teveel benzine
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
maar zouden de sproeiermaten wel een beetje kloppen zal wel effe foto,s maken van de carb volgens mij kan het niet liggen aan het luchtfilter want er zit net een nieuwe twin air achter voledig schoon zuigt ook geen valse lucht maar moet ik nu groter of kleiner met mijn sproeiers?
M.V.G H Beens
M.V.G H Beens
Vaeke ej te bange
- yamahakoppel
- Quad GOD

had je vroeger ook een twinair filter of een ander merk
Groetjes Kris
Heb hem zo gekocht en die jonge reed daar altijd mee maar wat denk jij moet ik groter of kleiner met de sproeiers en zo ja welke sproeiers groter of kleiner
M.V.G H Beens
M.V.G H Beens
Vaeke ej te bange
- yamahakoppel
- Quad GOD

wat was nu het probleem en de oplossing
Groetjes Kris
Het probleem was
1 oude sproeiers
2 de Stationairschroef stond te ver naar binnen waardoor mijn gasschuif te ver open stond en zodoende dus continue +- 2000 toeren draaide.
Hierbij het filmpje van de eerste keer testen bij mij in de achterstraat
http://www.youtube.com/watch?v=NbPgAcHjzTw" onclick="window.open(this.href);return false;
1 oude sproeiers
2 de Stationairschroef stond te ver naar binnen waardoor mijn gasschuif te ver open stond en zodoende dus continue +- 2000 toeren draaide.
Hierbij het filmpje van de eerste keer testen bij mij in de achterstraat
http://www.youtube.com/watch?v=NbPgAcHjzTw" onclick="window.open(this.href);return false;
Vaeke ej te bange