yamaha yfz450f 2012 update : almost done
yamaha yfz450f 2012 update : almost done
zoals de afgelopen jaren ga ik ook voor het komende seizoen een monster energy yamaha bouwen, dit voor de laatste maal,na 2 testjaren,kan ik deze nu voor het komend jaar perfectioneren. nieuw frame gekocht en al aan begonnen, blok en de rest kan 1 november. blok worden de carters ook van vermaakt etc voor betere loop en koel eigenschappen,, nu gaat het nog maar traag gaan,maar vanaf novemer hopelijk allemaal heel snel.
greeetz
greeetz
Laatst gewijzigd door glenn 91 op ma 12 dec, 2011 22:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: yamaha yfz450f 2012 final monster edition
Mooi zo, als hij er uit gaan zien als de andere zal het resultaat zeker geslaagd zijn!
Een gewoon YFZ frame, niet?
En daarna, een YFZ450R?
En daarna, een YFZ450R?
Yamaha YFZ480Build in progress
deze gaat,hopelijk al de rest overtreffen-Laurens- schreef:Mooi zo, als hij er uit gaan zien als de andere zal het resultaat zeker geslaagd zijn!
En daarna, een YFZ450R?
en tis idd een gewoon frame,
en idd, het injectie crossblok is al halvelings besteld voor in de yfz450R but shhhht
haha grtz
-
- Quadrider
Oooh dit gaat hem weer worden hoor!
oe weer zoon verselijk mooi project van jouw
moesten jullie ook nog ideeen hebben,altijd welkom uiteraard
greetz
greetz
hoe pak ej geen yfzR frame is tog weer wat nieuwer
binnen 2 jaar, eind volgend jaar verkoop ik deze, mss wel met papieren,dat weet ik nog niet.sander.w schreef:hoe pak ej geen yfzR frame is tog weer wat nieuwer
grtz
Mmh, zwart frame, groene kappen, groene LT a-armen+achterbrug, Fox Floats, HiPer beatlocks met Razr's.. Zo kan nog wel even doorgaan
-
- Quadrider
glenn, wordt weer een beest! moet nog altijd testritje hebben eh
en kan niet wachten op de R verdorie maak er ineens 2, ook eentje voor mij kom mijn yfzR maar halen en dan doe je die maar hetzelfde als uwe
en kan niet wachten op de R verdorie maak er ineens 2, ook eentje voor mij kom mijn yfzR maar halen en dan doe je die maar hetzelfde als uwe
update
nu gaat alles zowat beginnen,frame is bijna helemaal aangepast,en kan bijna gepoedercoat worden.
eerste onderdeel is al aangekomen,en in de loop van volgende week komen er nog enkele nieuwe snufjes,
deze heb ik al,en: gytr rempedaal
nu gaat alles zowat beginnen,frame is bijna helemaal aangepast,en kan bijna gepoedercoat worden.
eerste onderdeel is al aangekomen,en in de loop van volgende week komen er nog enkele nieuwe snufjes,
deze heb ik al,en: gytr rempedaal
mooi, ik volg m op de voet!
volgende week is de twin air oliekoeler er,daar nog een bevestiging voor maken,en een bevestiging voor de rempomp ,en alles kan naar de coater;)
grtz
grtz
-
- Quadrider
- Contacteer:
waar heb je deze rem pedaal vandaan ?
deze is van gytr, komt van yamaha zelf,kank zo voor je bestellen,heb ik hem 2 dagen laterDeniK schreef:waar heb je deze rem pedaal vandaan ?
grtz