Hallo Iedereen,
na een lange tijd weggeweest te zijn ben ik terug. Mits mijn verandering van werk, zeer weinig tijd en goesting gehad om mij bezig te houden met mijn favoriete hobby.
Ik heb nog steeds men kfx 450r van 2009. Ondertussen met 1200km op te teller
Ik ben nu van plan om mij meer te gaan amuseren op het crossparcour.
Ontertussen zijn er al stage 3 hotcams ingegaan. Ik moet eerlijk zeggen, dat dat een enorm verschil geeft.
Vooral in hoge toeren gebied wordt het dan echt wel beestachtig.
Nu ben ik nog opzoek naar een geschikte inlaat en een goede complete uitlaat.
Kan iemand mij hier aanbevelingen geven?
Alvast bedankt!
grtz Fokkert
tuning kfx450r
Re: tuning kfx450r
FCI (Fuel Customs Intake) met K&N luchtfilter en Pro-Flow luchtfilter deksel en dan bv. een HMF, FMF, Yoshimura,..uitlaat.
Als ik me niet vergis heeft Belgian Pro nog zo'n FCI & een volledige HMF Competition uitlaat liggen, kijk eens bij 'Te Koop'.
En je gaat ook sowieso een Fuel controller nodig hebben.
Als ik me niet vergis heeft Belgian Pro nog zo'n FCI & een volledige HMF Competition uitlaat liggen, kijk eens bij 'Te Koop'.
En je gaat ook sowieso een Fuel controller nodig hebben.
Yamaha YFZ480Build in progress
-
- Quad Master
Ja idd, ik heb een volledig power pakket liggen voor de kfx450.
FCI intake
HMF competition volledige pijp met 3db killers
HMF instelbare injectie module
Stage 2 nokkenassen
Dynatek Bobijn
Grtz
FCI intake
HMF competition volledige pijp met 3db killers
HMF instelbare injectie module
Stage 2 nokkenassen
Dynatek Bobijn
Grtz
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
Hoi jonges,
merci voor de reacties. Ik heb al contact gelegd met de Belgian pro ivm de FCI. Dus dat komt in orde
Voor de uitlaat was ik eerst op zoek gegaan naar Akrapovic, maar die maken dus geen uitlaten meer voor quads.
Het zal dus een FMF of Yoshimura worden. Powercommander V heb ik al ivm met die hotcam stage 3 nokkenassen.
grtz fokkert
merci voor de reacties. Ik heb al contact gelegd met de Belgian pro ivm de FCI. Dus dat komt in orde
Voor de uitlaat was ik eerst op zoek gegaan naar Akrapovic, maar die maken dus geen uitlaten meer voor quads.
Het zal dus een FMF of Yoshimura worden. Powercommander V heb ik al ivm met die hotcam stage 3 nokkenassen.
grtz fokkert