hallo iedereen,
heb enkele maanden terug een raptor 700 gekocht, na ik hem in bezit had en enkele keren heb gereden.
voelde ik, dat ik men achterrem gebruik dat ie automatisch ook vanvoor remde.
na het wat onderzocht te hebben, en wat vergeleken met kameraden van me, is er een valve ergens aan men stuurstang.
heeft er iemand hier ervaring mee of ik dan een stuurdemper kan plaatsen? ik zou hem binnenkort graag willen verlagen en is me dan ook aangeraden om een stuurdemper te plaatsen heb ik gehoord. Of kan deze valve verwijderd worden?
(ik zou hem liefst laten staan vindt het wel best handig voor op de baan)
stuurdemper plaatsen met automatische rem
-
- Toeschouwer
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: stuurdemper plaatsen met automatische rem
volgens mij kun je gewoon een stuurdemper plaatsen waarom denk je niet eigenlijk
en een stuurdemper is geen must rij al 30.000km op de weg zonder stuurdemper zelfs met 1 hand tegen 120km/u een goede afstelling van je quad is al veel waard
en een stuurdemper is geen must rij al 30.000km op de weg zonder stuurdemper zelfs met 1 hand tegen 120km/u een goede afstelling van je quad is al veel waard
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
-
- Toeschouwer
Omdat deze valve juist aan de stuurstang zit waar ik de stuurdemper moet plaatsen voor aan het frame te bevestigen.
Maar inderdaad een juiste afstelling doet al veel.
Zal het wel ondervinden, en kan ik nog zien wat ik ga doen tegendan
Maar inderdaad een juiste afstelling doet al veel.
Zal het wel ondervinden, en kan ik nog zien wat ik ga doen tegendan
- yamahakoppel
- Quad GOD
er zijn mensen die hun stuurdemper langs voor laten uitsteken maar kunt hem ook lags de zijkant laten uit komen
Groetjes Kris