Hoi,
Heb een Goes 350s
Weet er iemand hoe ik bijdeze quad de ketting moet spannen?
Er zitten 4 bouten aan de achterzijde van de quad die ik los kan draaien maar dan?
hoe kan ik de achterbrug draaien.
Alvast Bedankt
Help Ketting spannen
Help Ketting spannen
Laatst gewijzigd door wokkel op wo 14 sep, 2011 20:56, 2 keer totaal gewijzigd.
- yamahakoppel
- Quad GOD

Re: Help Ketting spannen
ik weet niet direct hoe het moet bij een goes 350 maar als ik wat op google zoek kom ik deze foto tegen

en dan lijkt mij dat ongeveer het zelfde systeem als bij een raptor 700 met een excentrische as dus
de 4 bouten los doen en dan kijken of er langs de zijkant van de brug rond het tandwiel nergens geen gaten staan waar je een schroeven draaier of inbus kunt in steken en dan trek je de quad achteruit zodat die excentrische as draaid waardoor je ketting spant en dan alles terug vast zetten
hier een topic over de uitleg bij een raptor 700 en ik denk dat het bij jou ongeveer het zelfde is
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... en#p426772" onclick="window.open(this.href);return false;

en dan lijkt mij dat ongeveer het zelfde systeem als bij een raptor 700 met een excentrische as dus
de 4 bouten los doen en dan kijken of er langs de zijkant van de brug rond het tandwiel nergens geen gaten staan waar je een schroeven draaier of inbus kunt in steken en dan trek je de quad achteruit zodat die excentrische as draaid waardoor je ketting spant en dan alles terug vast zetten
hier een topic over de uitleg bij een raptor 700 en ik denk dat het bij jou ongeveer het zelfde is
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... en#p426772" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Ja maar het probleem is er zit nergens een gat
mischien hetzelfde als bij een yamaha yfz 450?
dat er nokjes op de excentrieke as zitten waar je een doorslag op kunt zetten en naar achter kunt tikken???
dat er nokjes op de excentrieke as zitten waar je een doorslag op kunt zetten en naar achter kunt tikken???