Hallo,
Ik zal me even voorstellen, ik ben lennart en ik ben 16 jaar. Binnenkort de blije eigenaar van de Kymco Mxer 50 hoop ik. Ik hoop dat hij me bevalt. Ik had echter een paar vragen.
De body van de quad staat mij niet helemaal aan, ik zou deze graag in het wit hebben, waar kan ik deze het beste mee overspuiten of is dat niet mooi?
Verder heeft hij zoals op de foto te zien een lamp aan het stuur, en ik wil er juist 2 aan de zijkant in de body verwerkt. Welke body moet ik dan kopen?
Waarschijnlijk gaat het voorste bagage drager er af, iemand misschien zelf nog tips voor me om er iets moois van te maken?
Ik kom nu waarschijnlijk heel dom over, maar ik heb er nog niet echt verstand van, dat komt hoop ik als ik de quad heb?
Alvast bedankt voor de reacties!
Kymco Mxer 50 xxl
Re: Kymco Mxer 50 xxl
Had je dan niet beter gewoon een andere quad moeten kopen xd?
Over spuiten kan wel maar het is echt heel moeilijk om het mooi te krijgen zonder het sinaasappel effect zeg maar xd.
Over spuiten kan wel maar het is echt heel moeilijk om het mooi te krijgen zonder het sinaasappel effect zeg maar xd.
De kappen zelf verbouwen lijkt me niks voor jou
En verder ben ik het met yair eens had je niet beter een andere kunnen kopen dan?
De kappen zelf verbouwen lijkt me niks voor jou