even voorstellen! peterb1988
-
- Quadfanaat
even voorstellen! peterb1988
goede middag
ik ben peter ik ben 22 en ik kom uit breezand (noord holland)
ik heb een jaar motor gereden maar door ongeluk stap ik over op een yamaha raptor, en ik kwam uit bij jullie forum en dacht laat ik me daar ook maar is aanmelden
ik krijg me raptor volgende week en hoop hier hoop plezier van te hebben, en wil langzaam maar cker wel het 1 en ander veranderen aan de raptor er zit nu een dubbele uitlaat van fp onder, is dit wat of raden jullie wat anders aan?
ik ben peter ik ben 22 en ik kom uit breezand (noord holland)
ik heb een jaar motor gereden maar door ongeluk stap ik over op een yamaha raptor, en ik kwam uit bij jullie forum en dacht laat ik me daar ook maar is aanmelden
ik krijg me raptor volgende week en hoop hier hoop plezier van te hebben, en wil langzaam maar cker wel het 1 en ander veranderen aan de raptor er zit nu een dubbele uitlaat van fp onder, is dit wat of raden jullie wat anders aan?
Laatst gewijzigd door peterb1988 op wo 12 okt, 2011 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: even voorstellen!
Welkom!
Je Raptor ziet er goed uit!
FP's zijn goede uitlaten, maar wel redelijk luid, dus pas hier mee op want politie heeft dit soms niet zo graag.
Je Raptor ziet er goed uit!
FP's zijn goede uitlaten, maar wel redelijk luid, dus pas hier mee op want politie heeft dit soms niet zo graag.
Yamaha YFZ480Build in progress
dit zijn de lange dempers deze zijn veel stiller
suzuki ltz 400 special edition
-
- Quadfanaat
dat van die uitlaat klopt wel maakt opzich wel redelijk luid geluid, maar daar hou ik wel van
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: even voorstellen! peterb1988
propere quad doet mij denken aan mijne 5 jaar geleden
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadfanaat
dank je wel heb jou project al ff doorgekeken vind het echt een dikke quad:) ik heb ook plannen maar dat komt allemaal met de tijd eerst maar is even rijden:)yamahakoppel schreef:propere quad doet mij denken aan mijne 5 jaar geleden
-
- Quadrunner
nice quad veel rij plezier
* Yamaha Grizzly 125 *
* Yamaha Raptor 250 *
* Yamaha YFZ 450 *
Nu quadloos
Nu Audi A3
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!
http://www.youtube.com/user/yamahagrizzly125
* Yamaha Raptor 250 *
* Yamaha YFZ 450 *
Nu quadloos
Nu Audi A3
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!
http://www.youtube.com/user/yamahagrizzly125