Valt stil bij remmen (kfx400)
Valt stil bij remmen (kfx400)
beste forumleden,
Ik heb hier een lastig probleem.
Mijn kfx 400 valt namelijk uit als ik rem (bij heel zacht remmen niet)
mijn carbu zou normaal afgesteld zijn, ook de kleppen zijn geregeld en luchtfilter gereinigd.
Heeft er mss iemand nog een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Heb al liggen rondzoeken op het forum maar heb momenteel nog niets gevonden.
Alle tips zijn welkom!
mvg
Ik heb hier een lastig probleem.
Mijn kfx 400 valt namelijk uit als ik rem (bij heel zacht remmen niet)
mijn carbu zou normaal afgesteld zijn, ook de kleppen zijn geregeld en luchtfilter gereinigd.
Heeft er mss iemand nog een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Heb al liggen rondzoeken op het forum maar heb momenteel nog niets gevonden.
Alle tips zijn welkom!
mvg
One life, live it !
- Jason McCoy
- Quad GOD

Re: Valt stil bij remmen (kfx400)
Rem je hem niet gewoon dood?
Gebruik je voetrem? Gebruik je koppeling met remmen? Rem je op het blok? Wat doe je precies?
Gebruik je voetrem? Gebruik je koppeling met remmen? Rem je op het blok? Wat doe je precies?
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Heb ik ook gehad bij mijn LTZ, als ik de voorrem indrukte, viel hij stil.
Gewoon even al je stekkers losmaken en zuivermaken, en als het dan nog niet opgelost is moet je naar je elektriciteit gaan kijken. Bv. als er een alarm of KM teller opzit, en die ergens vast is gesoldeerd ofzo, moet je dit even hermaken en dan moet alles weer in orde zijn.
Gewoon even al je stekkers losmaken en zuivermaken, en als het dan nog niet opgelost is moet je naar je elektriciteit gaan kijken. Bv. als er een alarm of KM teller opzit, en die ergens vast is gesoldeerd ofzo, moet je dit even hermaken en dan moet alles weer in orde zijn.
Yamaha YFZ480Build in progress
neenee ik duw telkens mijn koppeling in.. dus daar kan het niet aan liggenJason McCoy schreef:Rem je hem niet gewoon dood?
One life, live it !
-Laurens- schreef:Heb ik ook gehad bij mijn LTZ, als ik de voorrem indrukte, viel hij stil.
alarm zit er niet op,en km-tellers is plug&play.
Ik ga al mijn stekkers is los doen, zuiver make en terug steke:) ben benieuwd!
alvast bedankt
One life, live it !
Ik had dit gedaan bij de mijne en toen was het opgelost, dus ik hoop voor jou dat het hiermee ook opgelost is.
Yamaha YFZ480Build in progress
zeker dat het is bij het remmen?
en als je gewoon ja gas loslaat,slaat hij dan niet af? want als je je koppeling induwt en je stationairschroef staat te laag valt hij ook gewoon dood
en als je gewoon ja gas loslaat,slaat hij dan niet af? want als je je koppeling induwt en je stationairschroef staat te laag valt hij ook gewoon dood
<3 Yamaha Raptor 350 <3
Robin95 schreef:zeker dat het is bij het remmen?
was het da maar. heb stationair enz al afgesteld maar helpt niet... blijft uitvallen... echt raar
One life, live it !
donderdag is uitprobere. ik hoop dat et da is-Laurens- schreef:Ik had dit gedaan bij de mijne en toen was het opgelost, dus ik hoop voor jou dat het hiermee ook opgelost is.
One life, live it !
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer:
Dat ha dik ook bij de LTZ , als ik 1 x remde viel die meteen heel laag in de touren remde ik dan nog eens sloeg die meteen af , toen had ik de carb schoon gemaakt en goed met de lucht door geblazen , tot dat ik wat zag weg vliegen toen ik in gaatje blaasde , meer spray wat er uit kwam , en toen terug in elkaar gezet en nu doet die het nog steeds.
Denk dat er toen wat van water in gezeten heeft ofzo. en even alle stekkers met contactspray inspuiten , krijg je van die spuitbussen voor , word ook wel eens vasaline gebruikt had ik gelezen, of dat echt werkt met vasaline weet ik niet.
Denk dat er toen wat van water in gezeten heeft ofzo. en even alle stekkers met contactspray inspuiten , krijg je van die spuitbussen voor , word ook wel eens vasaline gebruikt had ik gelezen, of dat echt werkt met vasaline weet ik niet.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . 
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life

sjmallie94 schreef:Dat ha dik ook bij de LTZ , als ik 1 x remde viel die meteen heel laag in de touren remde ik dan nog eens sloeg die meteen af , toen had ik de carb schoon gemaakt en goed met de lucht door geblazen , tot dat ik wat zag weg vliegen toen ik in gaatje blaasde , meer spray wat er uit kwam , en toen terug in elkaar gezet en nu doet die het nog steeds.
Bedankt voor je info!!
carbu wordt morge dus ook gereinigd
Is dit goed te doen? of moet ik dan half men quad demonteren??
alvast bedankt!
One life, live it !
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer:
nee eingelijk niks , het is beetje friemel werk , maar is wel te doen als je genoeg geduld hebt. trouwens koop je ook een service manual of downloud ene. altijd handig. want in de carb zitten redelijk was schroefjes die je kunt losdraaien en schoon kunt maken. het is niet alleen even vlotterbakje schoonmaken en boven over schoon maken.
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life

sjmallie94 schreef:nee eingelijk niks , het is beetje friemel werk , maar is wel te doen als je genoeg geduld hebt. trouwens koop je ook een service manual of downloud ene. altijd handig. want in de carb zitten redelijk was schroefjes die je kunt losdraaien en schoon kunt maken. het is niet alleen even vlotterbakje schoonmaken en boven over schoon maken.
Ik ben een site tewete gekomen van mijn quaddealer waar hij al zijn tekeninge van haalt...
http://www.mrcycles.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier staat werkelijk alles in.. ook bestelcodes
grtz
One life, live it !
apart staan je remmen te strak afgestelt ?
als er geen benzine in kan is het niets als het wel kan is het geweldig mooi 
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer:
hoe wil je dat doen ?? het is hydrolies, en dat heeft niks met het stil vallen te maken.koenmrv schreef:apart staan je remmen te strak afgestelt ?
het is een probleem dat bij mij en meerderen is gekomen , dus bekend. gewoon even electronica na kijken en de carb.
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life