Ruilen raptor 700 tegen canam outlander 800?

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
nicky007
Toeschouwer
Toeschouwer

Ruilen raptor 700 tegen canam outlander 800?

Bericht door nicky007 »

Hallo ik zal me even voorstellen, ik ben nicky 26 jaar oud en kom uit het prachtige brabant..
ik ben reeds anderhalf jaar in bezit van een raptor 700 special edition uit 2007 (oranje-zwarte)
Nu kan ik mijn raptor inruilen voor een can am outlander 800 uit 2008 met 7500 km.. maar volgens mij is de can am qua dagwaarde meer waard dan mijn raptor, of niet? Mijn raptor heeft dubbele uitlaat en wat chrome details, de can am zit werkelijk alles op en aan :applaus: .. ik zie graag jullie reacties tegemoet'' gr nicky
de geine
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Re: Ruilen raptor 700 tegen canam outlander 800?

Bericht door de geine »

ik zou zeggen "doen"
low and fast
Pindapotje
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Pindapotje »

Als het een goede Can-Am is wel....... maar er zitten helaas een hoop slechte tussen (of ex schade quads)

Succes met je keuze.
-Laurens-
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door -Laurens- »

En je moet natuurlijk kijken waarvoor je je quad gebruikt.
Yamaha YFZ480Build in progress
michelyfz
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door michelyfz »

en de welbekende uitspraak, "van ruilen komt huilen"
nicky007
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door nicky007 »

het is zoiezo geen schadequad hij is gewoon perfect onderhouden (net als mijn raptor trouwens)
En ik zat al langer te twijfele om voor zoiets te gaan.. Alleen moet ik even kijken wat de bpm doet hij komt namelijk uit belgie. iemand enig idee hoeveel dit ongeveer zou zijn?
setb
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door setb »

Can am is wel erg dik idd
Wel ff goed checken omtrent invoeren...
dutchgun
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door dutchgun »

de BPM zal ongeveer rond de 1200 euro zitten.................Is het een open versie ???...............Zit er een belgisch kenteken bij??? In Nederland enkel 15 kW op kenteken. De blokkades moeten er weer in voor de RdW. Na kenteken kunnen ze er weer uit natuurlijk :mrgreen: :mrgreen: Is dit type toegelaten in Nederland ??
Waarom zou iemand een duurdere, jongere quad willen ruilen naar het buitenland????
Een hoop vragen..............de BPM vraag valt daarbij in het niet.................
Pindapotje
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Pindapotje »

dutchgun schreef:de BPM zal ongeveer rond de 1200 euro zitten.................Is het een open versie ???...............Zit er een belgisch kenteken bij??? In Nederland enkel 15 kW op kenteken. De blokkades moeten er weer in voor de RdW. Na kenteken kunnen ze er weer uit natuurlijk :mrgreen: :mrgreen: Is dit type toegelaten in Nederland ??
Waarom zou iemand een duurdere, jongere quad willen ruilen naar het buitenland????
Een hoop vragen..............de BPM vraag valt daarbij in het niet.................
Heb je de coc/cvo papieren erbij, op alle onderdelen moet een e-keur staan,aankoopbewijs ?
en inderdaad waarom doet deze eigenaar de ruil ? en hoe weet je zeker dat het geen ex-schade quad betreft ?

:bier:
nicky007
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door nicky007 »

ja is een open versie en ja zit belgisch kenteken op... en nee het is geen schadequad hoe dat allemaal zit is een lang verhaal het komt eropneer ds ik iemand ken die zijn buggy inruild op de can am en hij is mij gegund dus kan ik men raptor inruile op de can am... lang verhaal maar neem van mij aan dat het allemaal 100% klopt. Ik snap ook wel dat het anders niet kan.. alleen die bpm? is da 1200 euro ja? ook al zitte er alle (belgische) papieren bij..
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Ardjuh »

nicky007 schreef:ja is een open versie en ja zit belgisch kenteken op... en nee het is geen schadequad hoe dat allemaal zit is een lang verhaal het komt eropneer ds ik iemand ken die zijn buggy inruild op de can am en hij is mij gegund dus kan ik men raptor inruile op de can am... lang verhaal maar neem van mij aan dat het allemaal 100% klopt. Ik snap ook wel dat het anders niet kan.. alleen die bpm? is da 1200 euro ja? ook al zitte er alle (belgische) papieren bij..
Even na vragen bij een dealer wat het kost om op kenteken te zetten... zijn verschillende dealers die quads door de keuring halen voor je. Zou daar gewoon prijs opgaaf vragen. Dan heb je een realistische prijs....
No Can't Do!
Plaats reactie