goes 520 max
goes 520 max
ik heb problemen met slipkoppeling denk ik, als ik volledig afrem en terug wil vertrekken maakt quad een ratelend geluid, als je gewoon rijdt en beetje afremd en terug gas geeft hoor je het niet, het is alleen als je volledig afremd en terug moet vertrekken vanuit stilstand, heb riem en slipkoppeling vervangen en doet het nog, weet iemand raad daar over.
can am outlander 800 max
Re: goes 520 max
hey gewoon een andere v-riem monteren>maar wel geen originele >namaak dan kan je de achterbanden laten roken>zal nu niet gaan
ik weet niet van waar je bent maar ik moet het nog eens opzoeken morgen>het is een gate riem maar de nummer moet ik nog opzoeken
als je wat gereedschap hebt en wat handig bent doe je er een half uurtje over>geen speciaal gereedschap voor nodig
wel luchthamer en wat gewone sleutels
wel luchthamer en wat gewone sleutels
-
- Quadrider
Een luchthamer om een snaar te vervangen?
Alles wat met 4x4 quads/auto's te maken heeft. Vooral Yamaha. Ruime ervaring in 4x4 rallyauto's, auto/quad banden
ik heb al zo een 40 keer een v-riem vervangen en nog nooit iets misgegaan dus zal het wel goed zijn he
je kan ook altijd een speciaal tool kopen en dat doorrekenen aan de klant hey
je kan ook altijd een speciaal tool kopen en dat doorrekenen aan de klant hey
-
- Quadrider
Tja,
Misschien is gewoon handgereedschap een optie? Een luchttol is veel te sterk voor dit soort werk.
Misschien is gewoon handgereedschap een optie? Een luchttol is veel te sterk voor dit soort werk.
Alles wat met 4x4 quads/auto's te maken heeft. Vooral Yamaha. Ruime ervaring in 4x4 rallyauto's, auto/quad banden