Brommerquad met versnellingen
-
- Pro Quadrider
Re: Brommerquad met versnellingen
mx jake heeft nog een mooi 2001 blastertje staan dacht ik
Ik heb een Yamaha Blaster op het oog.
Er is wel een probleem, de verkoper zegt dat er iets scheelt aan de dichting tussen de cilinder en de motor. Hij heeft dit hersteld, de quad rijdt terug, maar hij is niet zeker of hij het perfect heeft hersteld.
Hij zegt om voor de zekerheid het te laten controleren bij een Yamaha dealer. Volgens hem kost dit ongeveer €100.
Nu is de vraag of dit inderdaad niet zo erg is en dit ongeveer €100 zal kosten?
Er is wel een probleem, de verkoper zegt dat er iets scheelt aan de dichting tussen de cilinder en de motor. Hij heeft dit hersteld, de quad rijdt terug, maar hij is niet zeker of hij het perfect heeft hersteld.
Hij zegt om voor de zekerheid het te laten controleren bij een Yamaha dealer. Volgens hem kost dit ongeveer €100.
Nu is de vraag of dit inderdaad niet zo erg is en dit ongeveer €100 zal kosten?
Ik ben net terug van de persoon waar ik de Yamaha Blaster ben gaan bekijken.
Ik heb er even mee gereden en hij rijdt goed. Wel merkte ik dat ik wat gas moest geven om naar een hogere versnelling te schakelen. Volgens mij moet de koppelingskabel aangespannen worden, klopt dit??
Hij lekt ook olie (veel rook). Volgens de verkoper is dit enkel de dichting tussen de cilinder en de motor die stuk is, denken jullie dit ook?
Ik heb er even mee gereden en hij rijdt goed. Wel merkte ik dat ik wat gas moest geven om naar een hogere versnelling te schakelen. Volgens mij moet de koppelingskabel aangespannen worden, klopt dit??
Hij lekt ook olie (veel rook). Volgens de verkoper is dit enkel de dichting tussen de cilinder en de motor die stuk is, denken jullie dit ook?
kan ook zijn omdat hij te veel olie in zijn meng smering doet
suzuki ltz 400 special edition
Ik zag gisteren dat hij het oliereservoir van de motor volledig vol deed totdat het overliep.
Stoot deze quad dan het teveel aan olie af, of begrijp ik het verkeerd?
Stoot deze quad dan het teveel aan olie af, of begrijp ik het verkeerd?
Het kan natuurlijk uitzetten he, heb ik ook welleens gehad dat alles onder zat
- yamahakoppel
- Quad GOD
een 2takt rookt altijd
je zegt hij gooide het reservoir vol tot het over liep welk bedoel je, het bakje onder de zadel
een blaster heeft geen olie in de moter zelf, word gesmeerd door de 2takt olie die bij de benzine gemengd word. de versnellingsbak zit wel olie in
je zegt hij gooide het reservoir vol tot het over liep welk bedoel je, het bakje onder de zadel
een blaster heeft geen olie in de moter zelf, word gesmeerd door de 2takt olie die bij de benzine gemengd word. de versnellingsbak zit wel olie in
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Neen, niet het bakje onder het zadel.
Als je bijvoorbeeld deze foto bekijkt, dan zie je in het midden een dop, daar goot hij de olie in.
Is het lekken van olie tussen de cilinder en de motor een groot probleem?
Ik zou een antwoord moeten geven aan de verkoper of ik hem koop of niet, maar ik twijfel.
Als je bijvoorbeeld deze foto bekijkt, dan zie je in het midden een dop, daar goot hij de olie in.
Is het lekken van olie tussen de cilinder en de motor een groot probleem?
Ik zou een antwoord moeten geven aan de verkoper of ik hem koop of niet, maar ik twijfel.
Hallo iedereen,
Deze met het olielek ga ik uiteindelijk toch niet kopen. Ik koop liever een die volledig in orde is.
Ik heb er eentje op het oog van november 2002. Is dit niet te oud?
Gaan deze blasters gemiddeld lang mee?
Mvg.
Deze met het olielek ga ik uiteindelijk toch niet kopen. Ik koop liever een die volledig in orde is.
Ik heb er eentje op het oog van november 2002. Is dit niet te oud?
Gaan deze blasters gemiddeld lang mee?
Mvg.
als die goed is onderhouden is het prima zou ik zeggen maar ik heb niet veel verstand van blasters
Zolang onderhoud goed is kan je bewijze van nog een quad uit 1940 rijden voor 10talle jaren.
Altijd even uitproberen en lette op rare geluiden/gerammel etc uit het blok.
De rest is zo vervangen.
Wel even opletten dat de quad recht is want et frame is natuurlijk wat duurder
Altijd even uitproberen en lette op rare geluiden/gerammel etc uit het blok.
De rest is zo vervangen.
Wel even opletten dat de quad recht is want et frame is natuurlijk wat duurder