ik heb een yoshimura uitlaat waar ik graag de uitlaat opnieuw zou vullen maar ik heb 1 probleem
ik heb alle popnagels uitgeboord maar het uiteinde van de uitlaat is ook nog vast gelijmd hoe kan ik die er best af krijgen zonder mijn uitlaat naar de klote te helpen
uitlaat vullen met dempervulling
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Re: uitlaat vullen met dempervulling
Heb dit nu ook gedaan , alleen heb ik FP uitlaat , maar door de warmte is dezen gaan uitzetten, ik heb hiervoor een kunstof hamer gebruikt , en zo rustig er tegen te tikken , rond om , zo komt die steets meer aan buiten , hiermee breek je ook de lijm.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
- yamahakoppel
- Quad GOD
ik denk niet dat er echt lijm tussen zit maar de passing is zo nauw en dan wat vuil, roet er tussen en het zit vast
ik heb bij mijne FP het ook al paar keer los gehad spant elke keer ik heb aan de onderste poprevet een kleine platte schroevendraaien tussen buis en deksel geklopt en deze tot in het gat van de deksel en dan wat gebroken en getrokken aan de deksel de buiten buis zet wel wat uit door de schroevendraaier maar dit tik je terug wat plat na montage en omdat het vanonder is zie je het niet na montage
ik heb bij mijne FP het ook al paar keer los gehad spant elke keer ik heb aan de onderste poprevet een kleine platte schroevendraaien tussen buis en deksel geklopt en deze tot in het gat van de deksel en dan wat gebroken en getrokken aan de deksel de buiten buis zet wel wat uit door de schroevendraaier maar dit tik je terug wat plat na montage en omdat het vanonder is zie je het niet na montage
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
gewoon mij ff bellen of langskomen
mijn nummer heb je wel
mijn nummer heb je wel
yfz450r Blauw/Wit 2012
het is me gelukt ik heb er eerst zo goed mogelijk met een mes tussen gesneden en dan met een rubbere hamer het uiteinde uitgetikt