hallo ik ben niels en nieuw hier op dit forum
heb een quad altijd al erg kikkuh gevonden maar nog nooit 1 gekocht,nu heb ik sinds deze week een yamaha breeze zonder kenteken om te sleutelen en beetje te rijden maar eigenlijk wil ik gewoon een echte quad voor op de weg.
heb zelf al beetje zitten zoeken maar kan door de bomen bos niet meer zien ook kwa kwaliteit want je ziet een hoop van de chinese dingen die er heel vet uit zien maar kan niet veel zijn voor dat geld nieuw,me collega heeft een yamaha raptor en die dingen zijn echt vet en goed.
nu kan ik van een bekende een kymco 250 cc overnemen voor 2500 euro zeer weinig gebruikt.staat nu al 2 jaar stil maar weet niet of die dingen goed zijn
ik zoek zo tot 3500 euro met kenteken wil goede kwaliteit
ga er niet mee crossen alleen gewoon op de weg rijden
wil niet steeds sleutelen want las van zuigers verwisselen bij 20 uur met een 2 tact, zit daar echt zoveel verschil in met 4 tact.
wil wel beetje pit erin en toch wel top van minimaal 100 km per uur
en niet te vergeten niet breeder dan 110 cm want anders past die niet door de poort.
WIE KAN ME HELPEN MET EEN GOEDE QUAD TE KIEZEN?
alvast bedankt groet niels
nieuwe quad keuze
Re: nieuwe quad keuze
niet breder dan 110 cm? dan heb je ergens een probleem denk k
<3 Yamaha Raptor 350 <3
Yamaha Banshee is standaart niet breder dan 110 cm
Maar die vindt je met kenteken niet voor 3500 EUR denk ik zo..
Maar die vindt je met kenteken niet voor 3500 EUR denk ik zo..
Yamaha YFZ480Build in progress
ik denk dat mijn raptor standaard net iets breder, ik denk 111 cm
<3 Yamaha Raptor 350 <3
100 rijden met een Kymco 250 gaat je niet lukken! Wil je een leuke, goede en betrouwbare quad voor dat geld, met dié afmetingen, moet je een Yamaha Blaster 200cc tweetakt kopen! Een leuke, felle, betrouwbare quad waar je heerlijk mee kan crossen. het is een tweetakt, maar daar kan gerust enkele jaren met 1 zuiger mee rijden, als je hem tenminste goed onderhoud!:D
Als je een 2T gewoon gebruikt heeft hij helemaal niet extreem veel onderhoud nodig.
Ik heb bij mijn Banshee nog altijd de originele zuigers zitten, en hij is van '98. Gewoon optijd je versnellingsbak olie vervangen en een goede benzine/olie mengeling tanken en dan loop ie als een klok!
Ik heb bij mijn Banshee nog altijd de originele zuigers zitten, en hij is van '98. Gewoon optijd je versnellingsbak olie vervangen en een goede benzine/olie mengeling tanken en dan loop ie als een klok!
Yamaha YFZ480Build in progress