aeon cobra 180 cc

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
Plaats reactie
jbspecial

aeon cobra 180 cc

Bericht door jbspecial »

We hebben een aeon 180 cc cobra gekocht , en liepen tegen de volgende problemen aan.
1. Te weinig licht uit de koplamp . Dit heb ik opgelost door de 2 weerstanden die voor onder de kap zitten (die witte blokjes) de stekker van los te maken en de achterlamp te vervangen door een led versie.
Ziedaar , prima licht nu dus.

2. De teller wijkt erg veel af (geeft veel te veel aan) . Wielmaat opmeten door streepjes op straat zetten en de gemeten afstand waarde invullen in de teller.

3. De topsnelheid ligt veel te laag voor op de weg (70 km/u) . Het achtertandwiel was 32 tands en word nu 28 tands bestelnr.5032086-28 ff bij www.motana.nl vragen aan welke dealer in de buurt zij aan leveren.Ik heb het tandwiel besteld , en laat nog weten hoeveel km het sneller is geworden. Theoretisch 10,8 km/u extra. Ik ga nog een andere uitlaatdemper testen , en anders bouw ik een compleet nieuw uitlaatsysteem met grotere pijpdiameter en afgestelde lengte voor het toerental.

4. De afstelling was veel te arm , en die heb ik veranderd met een grotere sproeier . Er zat 120 in , en nu zit ik op 135 . Hij is nu perfect.
L.D.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door L.D. »

En? Content van of ook veel problemen?
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
jbspecial

Bericht door jbspecial »

tot nu toe content
jbspecial

Bericht door jbspecial »

alleen te lagzaam dus
jbspecial

Bericht door jbspecial »

mijn avatar wil niet werken
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

voor deze drie posts heb je een wijzig knop zodat je alles in een post kan zetten. Wel zo overzichtelijk. En een avatar moet van een bepaalde site af komen en niet van je eigen computer dus niet: C:blablabla maar http://www.sitenaam.nl of com etc.
Plaats reactie