indoor quadpark Antwerpen

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
ice dragon 69
Toeschouwer
Toeschouwer

Re: indoor quadpark Antwerpen

Bericht door ice dragon 69 »

Indoor quadpark schreef:Beste quad en cross fans.

Alvast hartelijk bedankt voor jullie positieve reactie op ons initiatief :D

Wij willen bij deze het quad rijden weer wat nieuw leven inblazen aangezien ons landje deze sport meer en meer begint te verwaarlozen.
Het is algemeen geweten dat er steeds minder en minder plaats is om met je quad of crosser te rijden.

Wij willen op deze manier weer een extra plaatsje creéren om met je quad te rijden.

Maar ook om mensen die dit nog nooit gedaan hebben op een veilige en avontuurlijke manier
kennis te laten maken met quad rijden.

En het is inderdaad zo dat er dagen zullen zijn wanneer je met je eigen quad,pit-bike of crosser terecht kan.
Dit uiteraard aan een goedkoper tarief.
Meer info daarover verschijnt binnenkort op de website.

Er zal binnenkort een update van de website komen waar foto's van het tot hiertoe aangelegd parcour op verschijnen.

Hopelijk mogen we jullie in de toekomst een keer verwelkomen in het eerste indoor quad park van Europa ;)

Groetjes, het Indoor quad park team.
Drive safe :crosser:
beestig is thuis achter de hoek :D
lexjeweetwel
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door lexjeweetwel »

Gisteren zijn we met een groep niet quadrijders hier gaan rijden.
we hadden voor 5 personen opgegeven, 1 persoon viel af en hadden we niet afgemeld. de volgende is een racer op de weg en had het na 5 minuten gezien. nog drie man over.
het is een technische baan die iedereen kan rijden maar op de 350 yamaha waarvan de gas begrensd is en geen EPS op zit is het hard werken.
ik en de andere twee rijders hebben ons goed geamuseerd. een aanrader voor een uitstapje als je mensen met een quad in aanraking wil laten komen. we hebben een half uur gereden en ze gaven telkens een extra stuk vrij zodat je aan de obstakels kon wennen.
Ik zou dit echt nog wel eens vaker willen doen maar niet met de eigen quad (grizzly 700) omdat het dan voor ons kinderspel wordt en er geen passende moeilijke obstakels zijn

nadat we nog wat gedronken hadden moesten we betalen, er werd zonder dat we daar om vroegen maar voor drie man rijden in rekening gebracht :applaus: :applaus:
dit verwacht je niet als je voor 5 personen boekt.

kortom dit moet je gezien hebben :buig:

grtn Lex
XMR 1000
___EvW___
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door ___EvW___ »

lexjeweetwel schreef:Gisteren zijn we met een groep niet quadrijders hier gaan rijden.
we hadden voor 5 personen opgegeven, 1 persoon viel af en hadden we niet afgemeld. de volgende is een racer op de weg en had het na 5 minuten gezien. nog drie man over.
het is een technische baan die iedereen kan rijden maar op de 350 yamaha waarvan de gas begrensd is en geen EPS op zit is het hard werken.
ik en de andere twee rijders hebben ons goed geamuseerd. een aanrader voor een uitstapje als je mensen met een quad in aanraking wil laten komen. we hebben een half uur gereden en ze gaven telkens een extra stuk vrij zodat je aan de obstakels kon wennen.
Ik zou dit echt nog wel eens vaker willen doen maar niet met de eigen quad (grizzly 700) omdat het dan voor ons kinderspel wordt en er geen passende moeilijke obstakels zijn

nadat we nog wat gedronken hadden moesten we betalen, er werd zonder dat we daar om vroegen maar voor drie man rijden in rekening gebracht :applaus: :applaus:

grtn Lex
Oke, ik dacht anders neem ik gewoon onze Yamaha breeze's mee om gewoon ff voor de lol te rijden, maar die zullen het dan dus niet aankunnen als een 350 het ook niet kan :p
TheQuadBoy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door TheQuadBoy »

Dat ziet er zeker mooi uit!

Mag je daar ook als 17 jarige rondrijden op een quad??
Lazii
Quadrider
Quadrider

Bericht door Lazii »

TheQuadBoy schreef:Dat ziet er zeker mooi uit!

http://www.indoorquadpark.com/Huisregels.html" onclick="window.open(this.href);return false;
TheQuadBoy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door TheQuadBoy »

Lazii schreef:
TheQuadBoy schreef:Dat ziet er zeker mooi uit!

http://www.indoorquadpark.com/Huisregels.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ah bedankt! Voortaan ff beter zoeken dus :oops:
En dat gehandtekend bewijs dat is gwn een krabbeltje zetten ofzo??

Greetz
easy-biker
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door easy-biker »

Ben zondagdag gaan rijden met een raptor 250 gaat perfeckt maar het is hard werken daar in enkel op weg greden had voordien,rijden met je breeze's mag geen probleeem zijn.
gr,johan

___EvW___ schreef:
lexjeweetwel schreef:Gisteren zijn we met een groep niet quadrijders hier gaan rijden.

grtn Lex
Oke, ik dacht anders neem ik gewoon onze Yamaha breeze's mee om gewoon ff voor de lol te rijden, maar die zullen het dan dus niet aankunnen als een 350 het ook niet kan :p
-Laurens-
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door -Laurens- »

Ik denk dat ik er eens ga rijden als mn Banshee klaar is, mss kunnen we dan met een paar man afspreken om samen te gaan, is altijd leuk, neh?
Yamaha YFZ480Build in progress
Simmeke
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Simmeke »

Hallow,

Dit parcour is vlak bij men deur, en is zeker de moeite om eens gedaan te hebben,
Als je met een crossquad naar daar gaat, die nog wat spoorverbreders heeft enzo, worden sommige stukken toch wel smal en nipt hoor :)

Maar zeker en vast wel een mooi initiatief é :duimhoog:
Plaats reactie