quad uitlijnen , stuur rechtzetten

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
pitn
Easy Quadrider
Easy Quadrider

quad uitlijnen , stuur rechtzetten

Bericht door pitn »

Hoe kan ik best mijn stuur dat lichtjes naar rechts afwijkt als ik loodrecht vooruit rij bij regelen.
Zodat alles terug recht staat , de quad loopt wel loodrecht als je zonder handen rijd , dus denk ik dat het spoor redelijk juist sta , het enige is de stuur stand die verzet moet worden. Het betreft een raptor 700 , iemand enig idee hoe ik dat best doe
alvast bedankt

groeten :crosser:
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Re: quad uitlijnen , stuur rechtzetten

Bericht door yamahakoppel »

heb je een trailtech houder dan kun je via die houder ook een beetje uw stuur regelen de bouten die de houder op de stang houden hebben iets speling waardoor je het stuur wat schuin of recht kunt zetten

als je denkt dat het spoor goed staat kun je uw stuur recht zetten op het zicht en dan via de spoor stangen de wielen recht zetten bv. 1 kant 1 toer korter en de andere kant 1 toer langer
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
pitn
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Re: quad uitlijnen , stuur rechtzetten

Bericht door pitn »

Kdenk dat daar het probleem zit dat de bouten losgekomen zijn en een beetje speling zullen hebben , dank u voor de uitleg. kga dit eens controleren want vroeger had ik dit niet maar sedert enkele weken staat hij er schuin op.

:wink:
Plaats reactie