Kasea 250cc (sky-5?)

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
wouter1995
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 696
Lid geworden op: ma 11 jul, 2011 22:08

Re: Kasea 250cc (sky-5?)

Bericht door wouter1995 »

bij een yfz 450 kan je er zo bij ff stroom toe voer er uit draaien net als bij elk voertuig met koplampen met bolletje :lol:

daar is geen topic voor nodig lijkt mijn "hoe moet ik mijn lamp vervangen ?? help " :lol: :lol:
* Yamaha Grizzly 125 *
* Yamaha Raptor 250 *
* Yamaha YFZ 450 *

Nu quadloos

Nu Audi A3

gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

http://www.youtube.com/user/yamahagrizzly125
wilco112
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 36
Lid geworden op: di 25 okt, 2011 21:02

Re: Kasea 250cc (sky-5?)

Bericht door wilco112 »

Quadbeest schreef:Aan wat voor tactoren heb jij gesleuteld dan? Als je niet weet hoe je een lamp moet vervangen? :lol:

Gewoon achter je lamp kijken, dan zie je het vanzelf.
aan tractoren genoeg ;)... maar heb gewoon 0.0 ervaring met quads ...

en ik vraag mijdus gewoon af wat de bedoeling is met lampje verwisselen (lampje verwisselen zelf kan ik ook nog wel,) maar hoe kom ik er vraag ik mij dus af, moet dat onderlangs ofzo gepriegel? of is er een methode om de lamp kap of de hele lamp eruit te pakken ? of moet je daadwerkelijk alle kappen eraf halen? :o ... dat is dus wat ik mij afvraag..... Niet hoe ik een lampje erin zet... dat snap ik wel.. 8)
wilco112
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 36
Lid geworden op: di 25 okt, 2011 21:02

Re: Kasea 250cc (sky-5?)

Bericht door wilco112 »

wouter1995 schreef:bij een yfz 450 kan je er zo bij ff stroom toe voer er uit draaien net als bij elk voertuig met koplampen met bolletje :lol:

daar is geen topic voor nodig lijkt mijn "hoe moet ik mijn lamp vervangen ?? help " :lol: :lol:
haha ja hang jij maar de grapjas uit .. mij voor gek te zetten ;) hoe ik een lamp verwissel snap ik ook wel , alleen het probleem is gewoon dat ik even niet weet hoe i ker bij deze quad bij moet komen ( of dat je de lampen kap eraf kunt pakken op 1 of andere manier of de hele lamp eruit of dat de hele bekapping eraf moet ? want onderlangs kan ik ze wel zien zitten aan de acher kant maar daar kom ik zo nooit bij, als ik vanavond thuis ben zal ik ter verduideliking wel even foto's plaatsen van hoe het zit .. :p
wouter1995
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 696
Lid geworden op: ma 11 jul, 2011 22:08

Re: Kasea 250cc (sky-5?)

Bericht door wouter1995 »

wilco112 schreef:
wouter1995 schreef:bij een yfz 450 kan je er zo bij ff stroom toe voer er uit draaien net als bij elk voertuig met koplampen met bolletje :lol:

daar is geen topic voor nodig lijkt mijn "hoe moet ik mijn lamp vervangen ?? help " :lol: :lol:
haha ja hang jij maar de grapjas uit .. mij voor gek te zetten ;) hoe ik een lamp verwissel snap ik ook wel , alleen het probleem is gewoon dat ik even niet weet hoe i ker bij deze quad bij moet komen ( of dat je de lampen kap eraf kunt pakken op 1 of andere manier of de hele lamp eruit of dat de hele bekapping eraf moet ? want onderlangs kan ik ze wel zien zitten aan de acher kant maar daar kom ik zo nooit bij, als ik vanavond thuis ben zal ik ter verduideliking wel even foto's plaatsen van hoe het zit .. :p
oke

ik probeer niet grappig te zijn hoor
het forum is om te helpen enzo

maar er staat lamp vervangen dus lijkt mijn dat een lapje
* Yamaha Grizzly 125 *
* Yamaha Raptor 250 *
* Yamaha YFZ 450 *

Nu quadloos

Nu Audi A3

gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

http://www.youtube.com/user/yamahagrizzly125
wilco112
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 36
Lid geworden op: di 25 okt, 2011 21:02

Re: Kasea 250cc (sky-5?)

Bericht door wilco112 »

ja oke, maargoed ik vroeg mij dus af hoe ik erbij kan komen.. ;)

dus als er iemand is die weet hoe ik bij de lampjeskom zou ik dat graag horen :D want het lijkt mij niet te doen om zoals het nu zit met je hand daar te komen waar het lampje (fittingetje) zit ;) ....

oja en weet iemand nog de betekenis van het groene lampje onder de km teller ?
ik denk dat dit voor de vrij is ,, maar hij brand bij mij dus niet in de vrij ?
( onderhouds boek enzo heb ik naar ge informeerd maar nog geen reactie ;) )
wouter1995
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 696
Lid geworden op: ma 11 jul, 2011 22:08

Re: Kasea 250cc (sky-5?)

Bericht door wouter1995 »

bij elke quad is het neutraal en meestal staat er ook een N
* Yamaha Grizzly 125 *
* Yamaha Raptor 250 *
* Yamaha YFZ 450 *

Nu quadloos

Nu Audi A3

gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

http://www.youtube.com/user/yamahagrizzly125
wilco112
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 36
Lid geworden op: di 25 okt, 2011 21:02

Re: Kasea 250cc (sky-5?)

Bericht door wilco112 »

Oke bedankt (staat geen N bij ), dan zal ik als die maandag voor de koppeling gaat vragen of ze dat ook kunnen repareren, want hij brandt bij mij niet ... En is toch wel zo makkelijk ;)
wilco112
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 36
Lid geworden op: di 25 okt, 2011 21:02

Re: Kasea 250cc (sky-5?)

Bericht door wilco112 »

Oke even een update, heb hem even goed aan de tant gehad in de blubber ;) allemaal heel erg leuk tot ik in de sloot lag....:( maargoed zal er wel bij horen, was een droge sloot dus motortje heeft er niks aan over gehouden , was wel beste knal , niks bebroken gelukkig .. quad heeft 1 kap gescheurt achter maar dat valt mee, en voor iets met 1 of ander stangetjes scheef bij het (als je er voor staat) linker voorwiel, dus maar ff naar de monteur gebracht.. zaterdag is die klaar :D ..

nja bij deze een paar foto's

bij deze foto kun je het wel zien vant wiel! : Afbeelding

Blubber :D : Afbeelding

:crosser:
wouter1995
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 696
Lid geworden op: ma 11 jul, 2011 22:08

Re: Kasea 250cc (sky-5?)

Bericht door wouter1995 »

wilco112 schreef:Oke even een update, heb hem even goed aan de tant gehad in de blubber ;) allemaal heel erg leuk tot ik in de sloot lag....:( maargoed zal er wel bij horen, was een droge sloot dus motortje heeft er niks aan over gehouden , was wel beste knal , niks bebroken gelukkig .. quad heeft 1 kap gescheurt achter maar dat valt mee, en voor iets met 1 of ander stangetjes scheef bij het (als je er voor staat) linker voorwiel, dus maar ff naar de monteur gebracht.. zaterdag is die klaar :D ..

nja bij deze een paar foto's

bij deze foto kun je het wel zien vant wiel! : Afbeelding

Blubber Afbeelding
foto 2 waar is die blubber :?

Afbeelding dit is echte blubber :lol:

was mn vorige quad
* Yamaha Grizzly 125 *
* Yamaha Raptor 250 *
* Yamaha YFZ 450 *

Nu quadloos

Nu Audi A3

gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

http://www.youtube.com/user/yamahagrizzly125
wouter1995
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 696
Lid geworden op: ma 11 jul, 2011 22:08

Re: Kasea 250cc (sky-5?)

Bericht door wouter1995 »

ps eerst quad onder controle krijgen en dan rustig gas er op

anders gebeuren er rare dingen :)
* Yamaha Grizzly 125 *
* Yamaha Raptor 250 *
* Yamaha YFZ 450 *

Nu quadloos

Nu Audi A3

gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

http://www.youtube.com/user/yamahagrizzly125
wilco112
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 36
Lid geworden op: di 25 okt, 2011 21:02

Re: Kasea 250cc (sky-5?)

Bericht door wilco112 »

Nja dit is beginnende blubber ;) hij komt zaterdag weer, dan gaat die kennismaken met het fenomeen verropt mais land :P,,

ja dat snap ik , ging ook niet eens zo knoeperd hard hoor ( wil niet eens met slippende koppeling ) ging hooguit 50 ofzo.. maargoed doet wel eem zeer :P ,

zaterdag is de koppeling ook klaar, zal me benieuwen wat die dan doet ( qua optrekken enzo )
wouter1995
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 696
Lid geworden op: ma 11 jul, 2011 22:08

Re: Kasea 250cc (sky-5?)

Bericht door wouter1995 »

wilco112 schreef:Nja dit is beginnende blubber ;) hij komt zaterdag weer, dan gaat die kennismaken met het fenomeen verropt mais land :P,,

ja dat snap ik , ging ook niet eens zo knoeperd hard hoor ( wil niet eens met slippende koppeling ) ging hooguit 50 ofzo.. maargoed doet wel eem zeer :P ,

zaterdag is de koppeling ook klaar, zal me benieuwen wat die dan doet ( qua optrekken enzo )
ree je in het weiland dan ??
* Yamaha Grizzly 125 *
* Yamaha Raptor 250 *
* Yamaha YFZ 450 *

Nu quadloos

Nu Audi A3

gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

http://www.youtube.com/user/yamahagrizzly125
wilco112
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 36
Lid geworden op: di 25 okt, 2011 21:02

Re: Kasea 250cc (sky-5?)

Bericht door wilco112 »

wouter1995 schreef:
wilco112 schreef:Nja dit is beginnende blubber ;) hij komt zaterdag weer, dan gaat die kennismaken met het fenomeen verropt mais land :P,,

ja dat snap ik , ging ook niet eens zo knoeperd hard hoor ( wil niet eens met slippende koppeling ) ging hooguit 50 ofzo.. maargoed doet wel eem zeer :P ,

zaterdag is de koppeling ook klaar, zal me benieuwen wat die dan doet ( qua optrekken enzo )
ree je in het weiland dan ??
Nee op een landweg ( wel gewoon teer) achteruit om in het veld te komen, en toen ik heb geen idee trok ineenkeer om naar rechts nja dat was nog geen meter en toen lag ik er al in, was dus ook geen remmen aan....

ach het zal er wel bij horen ... :crosser:

Edit: ,, zal jou ook vast al wel keer gebeurd zijn dat je lelijk eraf bent geknalt of zoiets dergelijks ? of niet .. hoort er bij :bier:
wouter1995
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 696
Lid geworden op: ma 11 jul, 2011 22:08

Re: Kasea 250cc (sky-5?)

Bericht door wouter1995 »

ik heb met mijn eerste een grizzly 125 een keer geprobeerd hoe dicht kan ik lang te sloot rijden maar dat ging ook mis haha
* Yamaha Grizzly 125 *
* Yamaha Raptor 250 *
* Yamaha YFZ 450 *

Nu quadloos

Nu Audi A3

gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

http://www.youtube.com/user/yamahagrizzly125
wilco112
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 36
Lid geworden op: di 25 okt, 2011 21:02

Re: Kasea 250cc (sky-5?)

Bericht door wilco112 »

wouter1995 schreef:ik heb met mijn eerste een grizzly 125 een keer geprobeerd hoe dicht kan ik lang te sloot rijden maar dat ging ook mis haha
haha oke , ook foto van ? (A) verder geen schade ?
Plaats reactie