Raptor 660 SM *Gestolen*

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 750
Lid geworden op: ma 08 sep, 2008 12:28

Re: Raptor 660 SM *Gestolen*

Bericht door Mark_T »

Inmiddels mn geld terug gekregen van de verzekering. Ik was redelijk goed verzekerd dus heb nog wat terug gekregen gelukkig! Voorlopig geen quads meer voor mij...

Ooit :)
Raptor 660 SM
Robin95
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 689
Lid geworden op: wo 08 jun, 2011 18:35
Locatie: Wellen

Re: Raptor 660 SM *Gestolen*

Bericht door Robin95 »

goed dat je nog een beetje geld hebt terug gehad, mrjaa wel jammer :(
<3 Yamaha Raptor 350 <3
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: Raptor 660 SM *Gestolen*

Bericht door tjobbie »

Mark_T schreef:Inmiddels mn geld terug gekregen van de verzekering. Ik was redelijk goed verzekerd dus heb nog wat terug gekregen gelukkig! Voorlopig geen quads meer voor mij...

Ooit :)
nou veel succes dan nog gozer en misschien tot zienas! :bier:
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 750
Lid geworden op: ma 08 sep, 2008 12:28

Re: Raptor 660 SM *Gestolen*

Bericht door Mark_T »

Heren,

Ik ben hier al jaren niet meer geweest, maar toch even leuk om het volgende te lezen betreft mijn gestolen quad;

Geachte Mark,

ik lees al meerdere kenmerken, die inderdaad overeenkomen met de quad die aan Zichteburg staat.
Waar het mij specifiek om ging was de Engelse 'Tax-disc', waarvan ik het Engelse kenteken heb kunnen ontcijferen.
Het probleem is echter, dat het voertuig in Engeland kennelijk met een foutief chassisnummer geregistreerd heeft gestaan.
Er verschilt namelijk 1 letter met het chassisnummer van uw quad.
Voor zover ik na heb kunnen gaan, is het Engelse chassisnummer een niet bestaand (en dus niet door Yamaha gebruikt) chassisnummer.
Uw herkenningspunten zijn op dit moment derhalve nodig voor identificatie.
Ik ga morgen nog verder met het chemisch onderzoek, in de hoop het nummer helemaal naar boven te krijgen; dan is onomstotelijk vastgesteld dat het uw quad is.

Ik zal de collega's van het bureau die de zaak in onderzoek hebben verzoeken contact met u op te nemen.
Een korte verklaring waarin de genoemde bijzonderheden zijn vermeld, is waarschijnlijk wel nodig.
Mogelijk kunnen die collega's dan nog met u naar Zichtenburg gaan, om u de quad te laten zien.
Door het grote aantal nog niet afgeronde en nog niet uitgevoerde identiteitsonderzoeken ontbreekt mij hiervoor helaas de tijd.

Ik ga er vanuit, dat er binnenkort met u contact wordt opgenomen.
Mocht u na 1-1,5 week niets hebben vernomen, neemt u dan nog even contact met mij op.

Met vriendelijke groet,

*Politie*


De quad is dus bijna zeker van mij. En dat na 2 jaar tijd! Wordt vervolgd!
Raptor 660 SM
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: Raptor 660 SM *Gestolen*

Bericht door Haagje »

Wauw,
Petje af!

Hoop dat je hem snel weer terug hebt en dat we je hier weer vaker mogen zien.
nijsluc
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 01 sep, 2008 22:33
Locatie: Sint-Truiden

Re: Raptor 660 SM *Gestolen*

Bericht door nijsluc »

Super
Kymco MXU 250
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: Raptor 660 SM *Gestolen*

Bericht door tjobbie »

Hoe ben je de quad op het spoor gekomen?

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 750
Lid geworden op: ma 08 sep, 2008 12:28

Re: Raptor 660 SM *Gestolen*

Bericht door Mark_T »

Ik heb zelf verder geen onderzoek meer gedaan, maar ik kreeg gister een email van een medewerker die onderzoek doet naar gestolen voertuigen.
Ze waren namelijk vergeten het frame nummer bij het stuur weg te vijlen, waardoor ze het frame nummer konden achterhalen behalve de laatste 3 cijfers.
Na kenmerken van mij en wat foto's zijn ze er nu zeker van dat het mijn quad is. Aangezien de verzekering al uitgekeerd heeft, is het niet meer mijn eigendom, maar heb ik wel gevraagd om het verhaal erachter; hoe hebben ze de quad gevonden en waar. Wie zijn eventuele daders.
Raptor 660 SM
Gebruikersavatar
Stevo
Quadrider
Quadrider
Berichten: 294
Lid geworden op: do 29 aug, 2013 11:58
Locatie: Peer

Re: Raptor 660 SM *Gestolen*

Bericht door Stevo »

Amai chapeau!
Ik hoop dat je dan binnenkort je eigen quad terug hebt !
in bezit van :
Yamaha Raptor 700R 2013
Plaats reactie