Yamaha Warrior 350cc

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
Yair
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Yamaha Warrior 350cc

Bericht door Yair »

Ik kwam deze Warrior tegen op Marktplaats. Hij ziet er niet meer uit maar dat maakt me niet uit als hij maar rijdt. Nu komt de bekende vraag: Ik vroeg me af of dit wat was als projectje, niet zo zeer om later weer door te verkopen maar gewoon om hem er bij te hebben.

Hebben jullie nog eventuele tips om rekening mee te houden als het gaat om een Warrior?

http://link.marktplaats.nl/506297076

Yaïr
Quad GOD
Quad GOD

Re: Yamaha Warrior 350cc

Bericht door yamahakoppel »

is ene zonder kenteken staat erbij dan vind ik 1000€ veel geld wetend dat ik in belgie er vind voor 1200€ met kenteken zelfs 600€ met moter schade

persoonlijk vind ik dat deze er nog proper uit ziet :) mijne zag er 5jaar geleden erger uit :oops: toen ik hem kocht
koppeling kost ook maar een 80€ en dat stotter probleem zal wel aan carburator liggen of luchtfilter gewoon een degelijk onderhoud en loopt als een trein :wink:

de voorste veren zijn niet origineel warrior de spiraal is te lang en zijn normaal roos van kleur bij dit model, de achterste spatborden hangen wat af, zie je bij veel warriors gelukkig bij mijne niet
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Yair
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Yair »

Bedankt voor je ractie
Ik vond de 1000 eigenlijk ook iets te veel. Dat van de voor vering is niet echt een probleem denk ik ?
Wat bedoel je eigenlijk met dat de kappen achter hangen?
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

als je achter hem staat dat de spatborden wat naar beneden hangen normaal lopen die mooi recht maar door ouderdom en af en toe op de spatborden te steunen plooien die wat omlaag als je al de 2de hands warriors bekijkt op internet 7/10 hebben dat wel
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Yair
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Yair »

o oke, valt dus wel mee, ben de afgelopen week de hele tijd druk met de studie geweest, klik ik de net op de ad. is die al verkocht helaas.