ltz400 top-end revisie
Re: ltz400 top-end revisie
nee, die backfires krijg je juist door kleppen die niet goed sluiten
kleppen gaan kapot omdat je vuil binnen krijgt (zand/stof, of stukjes gas schuif)
of kleppen die te strak of juist te los staan
te strak en ze verbranden
te los en ze slaan in
kleppen gaan kapot omdat je vuil binnen krijgt (zand/stof, of stukjes gas schuif)
of kleppen die te strak of juist te los staan
te strak en ze verbranden
te los en ze slaan in
never drive faster then your angel can fly
-
fretje-pitbull
- Quadrider

- Berichten: 439
- Lid geworden op: za 13 feb, 2010 03:56
- Locatie: roesbrugge (tssn veurne en ieper) west-vlaanderen
Re: ltz400 top-end revisie
oke en bv de valveguide's hoe kan ik controleren dat die nog goed zijn? gewoon kijken of er geen speling erop zit als de veren eruit zijn?
kawasaki mojave 50pk
cagiva mito 350
cagiva mito 350
Re: ltz400 top-end revisie
het beste kan je een manual douwnloaden, daar staat alles in van A tot Z
never drive faster then your angel can fly
-
fretje-pitbull
- Quadrider

- Berichten: 439
- Lid geworden op: za 13 feb, 2010 03:56
- Locatie: roesbrugge (tssn veurne en ieper) west-vlaanderen
Re: ltz400 top-end revisie
thanks mx jake
net de kleppen eruit gehaald,
de inlaatkleppen zien en voelen er goed uit (inlaatkant v/d cilinderkop is zelfs geflowd
)
de uitlaatkleppen zijn minder; de klepgeleiders zijn versleten (waarschijnlijk daarvan olieverbruik) + dat ze door koolaanslag niet mooi dichten en dat ze er maar wit uitzien...



hoe kun je de binnenkant kuisen (de kant van uitlaat)?
net de kleppen eruit gehaald,
de inlaatkleppen zien en voelen er goed uit (inlaatkant v/d cilinderkop is zelfs geflowd
de uitlaatkleppen zijn minder; de klepgeleiders zijn versleten (waarschijnlijk daarvan olieverbruik) + dat ze door koolaanslag niet mooi dichten en dat ze er maar wit uitzien...



hoe kun je de binnenkant kuisen (de kant van uitlaat)?
kawasaki mojave 50pk
cagiva mito 350
cagiva mito 350
Re: ltz400 top-end revisie
het valt eigelijk wel mee hoor met de uitlaat kleppen
ze mogen best wat krijtwit zijn
als je de kop bekijkt, lijkt het er eerder op dat hij nog wat te rijk loopt
rij je met een standaard demper??
ze mogen best wat krijtwit zijn
als je de kop bekijkt, lijkt het er eerder op dat hij nog wat te rijk loopt
rij je met een standaard demper??
never drive faster then your angel can fly
-
fretje-pitbull
- Quadrider

- Berichten: 439
- Lid geworden op: za 13 feb, 2010 03:56
- Locatie: roesbrugge (tssn veurne en ieper) west-vlaanderen
Re: ltz400 top-end revisie
het is een drz400e blok samen met de demper (die is al groter dan de originele drz/ltz)
te rijk? nochtands heb ik de choke nodig om koud te starten en komt de voorbocht bloedrood als ik hem laat warm draaien
is het niet door het olieverbruik dat ie zo zwart is?
te rijk? nochtands heb ik de choke nodig om koud te starten en komt de voorbocht bloedrood als ik hem laat warm draaien
is het niet door het olieverbruik dat ie zo zwart is?
kawasaki mojave 50pk
cagiva mito 350
cagiva mito 350
-
fretje-pitbull
- Quadrider

- Berichten: 439
- Lid geworden op: za 13 feb, 2010 03:56
- Locatie: roesbrugge (tssn veurne en ieper) west-vlaanderen
Re: ltz400 top-end revisie
na het demonteren van de demper hoorde ik er iets los in
na demontage van de sparkarrestor vondt ik er het stukje gasschuif terug
helaas niet bruikbaar meer
zie foto's


na demontage van de sparkarrestor vondt ik er het stukje gasschuif terug
helaas niet bruikbaar meer
zie foto's


kawasaki mojave 50pk
cagiva mito 350
cagiva mito 350
-
fretje-pitbull
- Quadrider

- Berichten: 439
- Lid geworden op: za 13 feb, 2010 03:56
- Locatie: roesbrugge (tssn veurne en ieper) west-vlaanderen
Re: ltz400 top-end revisie
nja liever daar dan nog ergens in m'n cilinderwand
is toch redelijk samen "gekneed"
is toch redelijk samen "gekneed"
kawasaki mojave 50pk
cagiva mito 350
cagiva mito 350
Re: ltz400 top-end revisie
heb jij nog even geluk gehad, voor hetzelfde geld was je blok aan gurt.
Re: ltz400 top-end revisie
je kan me een hoop wijsmaken, maar dat kan nooooit een stukje gasschuif zijn
door de inlaatklep dan door de uitlaatklep en niets beschadigt
je moet voor de grap eens een klep monteren en proberen of je het er door krijgt
zelfs als je statoinair draait op 1500 rmp, gaan de kleppen zoon 13x per sec open en dicht
door de inlaatklep dan door de uitlaatklep en niets beschadigt
je moet voor de grap eens een klep monteren en proberen of je het er door krijgt
zelfs als je statoinair draait op 1500 rmp, gaan de kleppen zoon 13x per sec open en dicht
never drive faster then your angel can fly
Re: ltz400 top-end revisie
de cilinder hoonen, zal niet gaan
een ltz cilinder heeft een nicacilwand en is knijter hard
Nicacil is te honen met SUNNEN diamantstenen daarna SUNNEN borstel
een ltz cilinder heeft een nicacilwand en is knijter hard
Nicacil is te honen met SUNNEN diamantstenen daarna SUNNEN borstel
Water in, Water uit.
-
fretje-pitbull
- Quadrider

- Berichten: 439
- Lid geworden op: za 13 feb, 2010 03:56
- Locatie: roesbrugge (tssn veurne en ieper) west-vlaanderen
Re: ltz400 top-end revisie
indd is vrij raarmx jake schreef:je kan me een hoop wijsmaken, maar dat kan nooooit een stukje gasschuif zijn
door de inlaatklep dan door de uitlaatklep en niets beschadigt
je moet voor de grap eens een klep monteren en proberen of je het er door krijgt
zelfs als je statoinair draait op 1500 rmp, gaan de kleppen zoon 13x per sec open en dicht
maar is toch een stukje zacht allu, ik zou niets anders weten dat het kan zijn...
kawasaki mojave 50pk
cagiva mito 350
cagiva mito 350
-
fretje-pitbull
- Quadrider

- Berichten: 439
- Lid geworden op: za 13 feb, 2010 03:56
- Locatie: roesbrugge (tssn veurne en ieper) west-vlaanderen
Re: ltz400 top-end revisie
http://www.ebay.com/itm/170722218006?_t ... IT&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;De Duiker schreef:de cilinder hoonen, zal niet gaan
een ltz cilinder heeft een nicacilwand en is knijter hard
Nicacil is te honen met SUNNEN diamantstenen daarna SUNNEN borstel
zoiets?
kawasaki mojave 50pk
cagiva mito 350
cagiva mito 350


