Na 2 dagen piston kapot...HELP
Dit geeft nog eens aan dat hij goed onderhouden is, was nog gewoon als nieuw (behalve het pistonneke dan)bansheefreak schreef:we hebben helemaal niets aan die blaster vervangen .hij was gewoon tip top in orde.dit geeft nog eens aan dat pirhana er echt geen zak van kentJep...tot het kleinste stukje...All ? Hij is binnen van maandag.Kerel heeft wel veel werk.Hij liet me ook weten dat de quad goed in orde was en goed onderhouden...Staken nieuwe onderdelen in zoals koppeling en ik weet niet meer wat nog...Ik had enkel dik tegenslag want niemand kon dit voorzien volgens de technieker...Piston wa op en vloog 2 dagen te laat stuk...Spijtig dat ze die toen niet mee vervangen hebben...Thats live
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quadfanaat
Re: Na 2 dagen piston kapot...HELP
Allee...woensdag avond mag ik mijn quadje weer gaan op halen
Ik pakte nen bocht maar ik moest hem terug geven.
-
- Quadfanaat
Strange...volgens die man was de koppeling en klok nieuw en kwee ni wa nogbansheefreak schreef:we hebben helemaal niets aan die blaster vervangen .hij was gewoon tip top in orde.dit geeft nog eens aan dat pirhana er echt geen zak van kentJep...tot het kleinste stukje...All ? Hij is binnen van maandag.Kerel heeft wel veel werk.Hij liet me ook weten dat de quad goed in orde was en goed onderhouden...Staken nieuwe onderdelen in zoals koppeling en ik weet niet meer wat nog...Ik had enkel dik tegenslag want niemand kon dit voorzien volgens de technieker...Piston wa op en vloog 2 dagen te laat stuk...Spijtig dat ze die toen niet mee vervangen hebben...Thats live
-
- Quadfanaat
Misschien heeft Patje hem wel vervangenbansheefreak schreef:we hebben helemaal niets aan die blaster vervangen .hij was gewoon tip top in orde.dit geeft nog eens aan dat pirhana er echt geen zak van kentJep...tot het kleinste stukje...All ? Hij is binnen van maandag.Kerel heeft wel veel werk.Hij liet me ook weten dat de quad goed in orde was en goed onderhouden...Staken nieuwe onderdelen in zoals koppeling en ik weet niet meer wat nog...Ik had enkel dik tegenslag want niemand kon dit voorzien volgens de technieker...Piston wa op en vloog 2 dagen te laat stuk...Spijtig dat ze die toen niet mee vervangen hebben...Thats live
-
- Quadfanaat
Ni nerveus worden...Kan ik ni weten hé, ik zeg maar wat die kerel mij in het oor draaide hé En ik weet ook niet wie jullie zijn hé ... positief bedoeld...Teunie schreef:Bansheefreak is de broer van Patje en ik de buurjongen dus we weten wel wat hij wel/niet vervangen heeft.
Foutje van Piranha dus.
wie , wat en hoe , niks van aantrekken als het daadwerkelijk vervangen is moet je dit zelf al niet meer doenEl Speady schreef:Misschien heeft Patje hem wel vervangenbansheefreak schreef:we hebben helemaal niets aan die blaster vervangen .hij was gewoon tip top in orde.dit geeft nog eens aan dat pirhana er echt geen zak van kentJep...tot het kleinste stukje...All ? Hij is binnen van maandag.Kerel heeft wel veel werk.Hij liet me ook weten dat de quad goed in orde was en goed onderhouden...Staken nieuwe onderdelen in zoals koppeling en ik weet niet meer wat nog...Ik had enkel dik tegenslag want niemand kon dit voorzien volgens de technieker...Piston wa op en vloog 2 dagen te laat stuk...Spijtig dat ze die toen niet mee vervangen hebben...Thats live
-
- Quadfanaat
we hebben helemaal niets aan die blaster vervangen .hij was gewoon tip top in orde.dit geeft nog eens aan dat pirhana er echt geen zak van kent[/quote]
Misschien heeft Patje hem wel vervangen [/quote]
wie , wat en hoe , niks van aantrekken als het daadwerkelijk vervangen is moet je dit zelf al niet meer doen [/quote]
Da klopt natuurlijk, maar dan luid de vraag of diene van Piranha mij iet aant wijs maken is of wa...Ik hem gene zin om hem binnen enkele dagen weer te moeten binnen brengen omdat de koppeling naar de vaantjes gaat of iets anders...Die jongens van het forum gaan het vast wel beter weten want die kennen de machine
Misschien heeft Patje hem wel vervangen [/quote]
wie , wat en hoe , niks van aantrekken als het daadwerkelijk vervangen is moet je dit zelf al niet meer doen [/quote]
Da klopt natuurlijk, maar dan luid de vraag of diene van Piranha mij iet aant wijs maken is of wa...Ik hem gene zin om hem binnen enkele dagen weer te moeten binnen brengen omdat de koppeling naar de vaantjes gaat of iets anders...Die jongens van het forum gaan het vast wel beter weten want die kennen de machine
ik zie het zo : waarom zou die man van piranha zeggen dat die delen vervangen zijn hij heeft er geen baat bij , als hij zou zeggen dat ze dingen verkeerd geplaatst hebben of zo oke dan probeert hij wat te verdienen
de vorige eigenaar heeft er ook geen baat bij om te zeggen dat hij dit niet vervangen heeft als het wel zo is
uit de eigenaar en vrienden hun uitleg kan ik afleiden dat er meerdere mensen wel eens aan de quad gewerkt hebben en dat ze niet weten wie wat heeft gedaan
ik kan ook niet juist zeggen wie er juist is alleen hoe ik de deze situatie bekijk en hoop voor je dat het vervangen is zonder dat de eigenaar dit wist , ben je alleen goed mee gediend
de vorige eigenaar heeft er ook geen baat bij om te zeggen dat hij dit niet vervangen heeft als het wel zo is
uit de eigenaar en vrienden hun uitleg kan ik afleiden dat er meerdere mensen wel eens aan de quad gewerkt hebben en dat ze niet weten wie wat heeft gedaan
ik kan ook niet juist zeggen wie er juist is alleen hoe ik de deze situatie bekijk en hoop voor je dat het vervangen is zonder dat de eigenaar dit wist , ben je alleen goed mee gediend
-
- Quadfanaat
Ik hoop dat ge gelijk hebt...Welke technieker kunde gedoeme nog vertrouwen...Ahum...Kheb er boven nogal een zootje van gamaakt Ik zal het wel eens leren zekers...sjarty schreef:oh ja wat ook kan is dat de man van piranha die delen als vervangen aanziet maar dat ze nog in zo een goede staat zijn dat hij zich vergist