yamaha blaster

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
michel1974
Toeschouwer
Toeschouwer

yamaha blaster

Bericht door michel1974 »

hallo is er iemand die antwoord weet op de volgende vraag ik heb een blaster gekocht die stationair goed loopt maar zodra ik gas geef niet op toeren komt . ik heb carburateur en luchtfilter grondig gereinigd,membraan klepjes vervangen ,keerring aan ontstekingszijde vervangen ivm valse lucht. bij devorige eigenaar heeft ie het altijd goed gedaan totdat dit probleem zich voordeed.oh ja draai ik de benzine kraan dicht dan krijg ik wel toeren en kan ik wel gas geven en viertact hij niet,totdat de benzine op raakt kan dit een ontstekings probleem zijn . sproeier is het niet want hij deed het altijd goed met deze sproeier.
Laatst gewijzigd door Boncari op zo 18 dec, 2011 10:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst naar Werkplaats
-Laurens-
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Re: yamaha blaster

Bericht door -Laurens- »

Ik heb ooit gehad met mijn oude blaster dat hij slecht optrok en bijna geen toeren maakte, maar hij startte toen ook heel slecht. Het probleem toen was de onstekingsspoel.
Je kan deze ook laten nameten, dan weet je het zeker.
Yamaha YFZ480Build in progress
michel1974
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door michel1974 »

ok bedankt zal ik laten doen ,maar zou het ook aan het tors systeem kunnen liggen mischien ik heb stekkers losgenomen maar het helpt niets dus het ligt niet aan het tors systeem
Laatst gewijzigd door michel1974 op zo 18 dec, 2011 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-Laurens-
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door -Laurens- »

Kan ook, koppel het stekkertje even los en probeer nog eens.
Yamaha YFZ480Build in progress
Plaats reactie