Suzuki Lt 230

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
brokky
Toeschouwer
Toeschouwer

Suzuki Lt 230

Bericht door brokky »

hallo,

ik ben nieuw op het forum en heb 2weken geleden mijn eerste quad aangeschaft,
een heel gedoe om deze uiteindelijk toch nog te kunnen bemachtigen maar het is gelukt :D
de quad is ingeschreven als BEDRIJFSMATERIAAL
nu zit ik met enkele vragen,

de eerste vraag die ik had, moet de quad naar de keuring? ondertussen al naar een keuringstation geweest en zijden dat dit niet nodig is omdat die ingeschreven is als BEDRIJFSMATERIAAL, gewoon met verzekering regelen en is in orde

2. Welk rijbewijs is hiervoor nodig? voor mij maakt het niet uit maar mijn broer is 16 en zou dan zijn G rijbewijs (tractor) gaan halen en dan ook met de quad rijden,dit was toch de eerste bedoeling

3. Wat is de max. snelheid dat ermee gereden mag worden ? als landbouwvoertuig is het 40,maar als bedrijfsmaterieel??

4. Hoeveel personen mogen erop? op het roze formulier staat, 1 zit plaats, 2 sta plaatsen, ik zou dan denken mag maar 1 iemand op zitten maar wel met 2 op rechtstaan,klopt dit :?

5. de banden zijn bijna "op" de bandenmaat voor is 21x7-10
achter: 22x10-9
hoeveel mag een andere band schelen met deze maten? ik heb deze in gedachten vooraan: 21x7-10
achteraan: 22x10-10
maar passen deze?

Verdere foto's van de quad volgen nog! is hier ergens een topic om je voor te stellen ofzo?
vond het niet zo direct :p
Plaats reactie