Geld verdienen via wazzub

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Plaats reactie
SlOoT
Quad Expert
Quad Expert

Geld verdienen via wazzub

Bericht door SlOoT »

Mijn moeder kwam vandaag ineens aanzetten met Wazzub.

Ze had het hele verhaal uitgelegd en ik had zoiets van, ach waarom ook niet. Het kost me maar een klein beetje van mijn tijd en mocht het blijken dat het daadwerkelijk werkt tegen die tijd dan is dat mooi meegenomen. Ik had het al doorgestuurd naar een paar vrienden van mij en die dachten er ook wel hetzelfde over. Werkt het wel dan is het mooi, werkt het niet dan is het jammer maar kost je verder niks.

De laatste tijd post ik hier bijna nooit meer iets, ondanks dat ik nog wel geregeld ff een kijkje neem om al het nieuws en de projecten in de gaten te houden :D
En ik d8 bij mezelf laat ik het hier ook maar eens posten, misschien zijn er hier ook mensen die het interessant lijkt, OF misschien zijn er mensen die een andere mening/ervaring hebben.

Hier onder de uitleg over wat het precies inhoudt, lees het rustig door en kijk dan maar of je het wat vind:

Wazzub:

Het is iets wat helemaal GRATIS is en je ook nooit iets zal kosten! Registreer je via de link bij stap 1 waar je alleen je Email adres maar hoeft in te vullen, gelijk daarna zul je een zelfde Email als deze ontvangen maar dan met je eigen link daarin verwerkt.
Stuur je eigen link vervolgens direct door naar zoveel mogelijk vrienden en neem dan stap 2 en 3 even door: LET OP: Het is GRATIS dus het gaat snel, hoe eerder je je link deelt aan iedereen hoe beter!!!
Je kunt in het blog lezen waar het geld vandaan komt maar hier heb je alvast een idee:

"WAZZUB is free forever, nobody has to pay, buy or sell anything, so where is de money coming from?
Let’s take Google as an example: Google has more than 1 billion unique users per month who use their services without paying for it.
Last Quarter Google made $3 billion in profits just by displaying ads. That means Google earns on average $1 per month per unique user.
WAZZUB uses exactly the same technology as Google PLUS some additional streams of income"

registreren kan via : http://signup.wazzub.info/?lrRef=S2qRQ

EXTREMELY IMPORTANT - PLEASE READ:
WAZZUB is a Brilliant Concept; It has NEVER Been Done Before
It is not MLM (multi-level marketing) – WAZZUB is very special!
No other company has ever offered 50% of all its profits to those people who join for F*R*E*E and stay F*R*E*E. WE ARE IN A CLASS BY ITSELF.
WAZZUB is a multi-billion dollar project. It has been in the making since 2007 with over $2,000,000 already invested.
It’s the new Perfect Internet Phenomenon; it's here to stay and you are one of the first in the world to know about it. So, it's very important to understand what you have in your hands.
TIMING IS EVERYTHING
You can set yourself up for life financially - for F*R*E*E - and earn Massive Passive Residual Income every month.
You could earn about $1.00 per person in your "UNLIMITED" width x 5 generations-deep WAZZUB family.
If that doesn't seem like much, watch what happens...
If you simply invite 5 friends to join for f*r*e*e and they do the same 5 generations:
1st. Generation 5 x $1.00 = $5.00
2nd. Generation 25 x $1.00 = $25.00
3rd. Generation 125 x $1.00 = $125.00
4th. Generation 625 x $1.00 = $625.00
5th. Generation 3125 x $1.00 = $3,125.00

De inschrijvingen bij WAZZUB gaan als een TGV zo hard, en waarom niet.... het is GRATIS en toch kun je er (veel) geld mee verdienen als de Launch van start gaat!
Op 1 Januari begint de Pre-Launch en op 1 April de officiële Launch, deze info vind je ook terug op het BLOG dus kijk daar regelmatig even. Op dit moment heeft niemand nog een Back Office dat zal pas het geval zijn vanaf 1 Januari als de Pre-Launch van start gaat.

Het is dus GRATIS en het zal altijd gratis blijven dat is belangrijk om te weten! Google, Facebook, etc, verdienen allemaal bakken met geld alleen al door alle registraties van mensen echter...... zij houden al dat geld voor hun ZELF terwijl WAZZUB dit straks gaat verdelen onder haar leden !!!

Daar zit ook meteen de clou en dat is ook de reden dat mensen NU als een speer anderen moeten laten inschrijven via hun EIGEN link en deze menzen hetzelfde laten doen!!

Dus blijf niet wachten als je reeds ingeschreven bent maar verspreid je link (nadat je eerst geregistreerd bent) aan iedereen die je kent.... het gaat straks om VEEL geld als je het NU goed aanpakt!!
Laatst gewijzigd door SlOoT op di 20 dec, 2011 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Re: Geld verdienen via wazzub

Bericht door Haagje »

Zucht,

Ik snap niet dat mensen hierin geloven.
Yair
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Yair »

Moneymiljonair is ook zo iets en dat werkt wel gewoon dus miss dit ook wel
Forum moderator

Bericht door Jazzy »

SlOoT schreef:De laatste tijd post ik hier bijna nooit meer iets, ondanks dat ik nog wel geregeld ff een kijkje neem om al het nieuws en de projecten in de gaten te houden :D
En ik d8 bij mezelf laat ik het hier ook maar eens posten, misschien zijn er hier ook mensen die het interessant lijkt, OF misschien zijn er mensen die een andere mening/ervaring hebben.
Ik heb je link aangepast en de referral er afgehaald. Voor dit soort dingen is het forum niet bedoeld.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'

Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

quad-racerrr schreef:Zucht,

Ik snap niet dat mensen hierin geloven.

Idd op facebook heb je ook telkens van die onzin , dat je voor alles moet gaan betalen en als je naar zoveel doorstuurt krijgt facebook groene kleur en je hoeft niet te betalen en bla bla bla rest kun je zelf wel invullen.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Plaats reactie