lectromotive project 3
-
- Quadrider
- Contacteer:
lectromotive project 3
Het is nog eens tijd om een quad te verbouwen
Het is een yamaha raptor 660R van het jaar 2005. Motor is goed onderhouden. Heeft enkele kleine mods. En plastics zijn erg bekrast en geplooid geweest.
hier enkele pics van de beginsituatie.
Het is een yamaha raptor 660R van het jaar 2005. Motor is goed onderhouden. Heeft enkele kleine mods. En plastics zijn erg bekrast en geplooid geweest.
hier enkele pics van de beginsituatie.
-
- Quadracer
- Contacteer:
Re: lectromotive project 3
nou laat maar eens zien wat je ermee gaat doen
misschien dat ik dan ook weer eens op ideen kom voor mijn 660
misschien dat ik dan ook weer eens op ideen kom voor mijn 660
http://www.quadforumbenelux.com/garage_vehicle.php?mode=view_own_vehicle&CID=1309
Die plooilijne (wit) kan je beetje weg krijgen met en warmeluchtblazer niet te veel ook plastiek word mooier maar ook harder .
moest je ooit iets tegen komen zijn het net die plaatsen dat het breekt , maar het werkt wel voor 40 % aan de looks
wit wordt terug blauw in u geval voor de rest stickerset op en klaar krassen , :)voor de rest veel plezier met je Quad de 660 roept herinneringen op ,
moest je ooit iets tegen komen zijn het net die plaatsen dat het breekt , maar het werkt wel voor 40 % aan de looks
wit wordt terug blauw in u geval voor de rest stickerset op en klaar krassen , :)voor de rest veel plezier met je Quad de 660 roept herinneringen op ,
-
- Quadrider
- Contacteer:
stap 1 was stickerset verwijderen
stap 2 ben ik met bezig opschuren van de plastics met P800 en plaatselijk zelfs met 320 en dan terug opbouwen naar P800.
en nu schuren....
deze kras is extreem diep maar toch al deels verdwenen
morgen verder schuren :/
stap 2 ben ik met bezig opschuren van de plastics met P800 en plaatselijk zelfs met 320 en dan terug opbouwen naar P800.
en nu schuren....
deze kras is extreem diep maar toch al deels verdwenen
morgen verder schuren :/
-
- Quadrider
- Contacteer:
idd, maar 1st schuren dan warmenBorile schreef:Die plooilijne (wit) kan je beetje weg krijgen met en warmeluchtblazer niet te veel ook plastiek word mooier maar ook harder .
-
- Quadrider
- Contacteer:
hier alvast enkele partsGielen_24 schreef:ik ben benieuwt wat je er van gaat maken
-
- Quadrider
- Contacteer:
-
- Quadrider
- Contacteer:
vind ik leuk!D.van Rees-Bashan schreef:dit ga ik volgen
- yamahakoppel
- Quad GOD
het schuren en polijsten van kappen is een tijd rovend werkje ik ken er alles van ben eens benieuwd hoe jij ze krijgt ik heb hier nog een setje zwarte liggen voor mijne die ik ga polijsten en zwart zie je alles op
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
-
- Quadrider
- Contacteer:
idd yamaha koppel ik heb je werk van dichtbij gezien...remember.....?
ik heb nog die blauwe raptor overgekocht van je vriend....is ondertussen verder uitgebouwd en verhuist naar Frankrijk....
ik heb nog die blauwe raptor overgekocht van je vriend....is ondertussen verder uitgebouwd en verhuist naar Frankrijk....
- yamahakoppel
- Quad GOD
weet ik die quad is van yves en carolien geweest heb daar hoop geld voor materiaal in gestoken om die kappen terug goed te krijgen heb er ook veel van geleerd en had ik geweten dat hij hem ging verkopen had ik het niet gedaan maar dan had ik die ervaring ook niet gehad en het materiaal niet
ben eens benieuwd wat je van dit project gaat maken maar bij uw 2de project zijn nooit de eind foto's gepost of heb ik die gemist
ben eens benieuwd wat je van dit project gaat maken maar bij uw 2de project zijn nooit de eind foto's gepost of heb ik die gemist
Groetjes Kris
-
- Quadrider
- Contacteer:
neen die heb je niet gemist zijn nooit gepost geweest. Hoofdzakelijk was het elektrriciteit mods,remote start,alarm,RGB's.dus uiterlijk niet veel aangepast.volgende week worden zijn tjobbie look lichtblokken aangepast naar LED...zal ik post van maken..
-
- Quadrider
- Contacteer:
Vandaag geschuurd
achtervleugel afgebouwd tot P360 en ondertussen al terug opgewerkt naar P800 nat. morgen P800 afwerken en dan op naar P1200
ondertussen ook enkele parts binnen.
achtervleugel afgebouwd tot P360 en ondertussen al terug opgewerkt naar P800 nat. morgen P800 afwerken en dan op naar P1200
ondertussen ook enkele parts binnen.
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Ziet er goed uit , van die iridium bougie ga je veel plezier hebben , heb al dik jaartje er in zitten ziet er nog als nieuw uit. en komt van onderop wat feller.
ik ja nu ook met dezen dagen beginnen kappen te schuren, wat ook goed helpt is die schoonmaak zeep voor je handen wat ze in werkplaatsen veel gebruiken. zit ook zand in en aan de hand welke zeep je hebt is dat heel grof en weinig zand of heel fijn en veel zand. ik heb geprobeert word ook weer baby kontje gelad
ik ja nu ook met dezen dagen beginnen kappen te schuren, wat ook goed helpt is die schoonmaak zeep voor je handen wat ze in werkplaatsen veel gebruiken. zit ook zand in en aan de hand welke zeep je hebt is dat heel grof en weinig zand of heel fijn en veel zand. ik heb geprobeert word ook weer baby kontje gelad
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!