my raptor 700 se 2009
- FLIPmode
- Quadracer
- Contacteer:
Re: my raptor 700 se 2009
Als je echt wilt weten wat busa's kunnen hebben:
http://www.bigccracing.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.holeshot-racing.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Die laatste maken er een V8 van met 1000 hp (uit een 2800cc hé)
Suzuki bouwt al jaar en dag potentiele dragblokken was in de jaren 80 al zo met de gsx efe, jaren 90 met de gsxr, en nu dus met de gsxr1300 en de 1000.
http://www.bigccracing.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.holeshot-racing.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Die laatste maken er een V8 van met 1000 hp (uit een 2800cc hé)
Suzuki bouwt al jaar en dag potentiele dragblokken was in de jaren 80 al zo met de gsx efe, jaren 90 met de gsxr, en nu dus met de gsxr1300 en de 1000.
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
alle we gaan nog beke voortdoen zie
ik zit al lang met het idee om hem weg te doen, maar ik besef wel dat ik er al veel werk heb ingestoken.... DUS we doen voort....
ik heb de duimgas toch maar vervangen door een handgas die ik nog kan omschakelen naar duimgas (van art is da spul)
en ik heb 15--36 tandwielen liggen
en ik wil de motor beetje meeer pit geven... DUS wat is er al .... een +3mm throttle body (ex tjobie, nogmaals sorry voor het late ophalen kerel, maar is beke druk op mijn werk)
en een hotcam stage 3 nokkenas + andere luchtfilter is onderweg
eens zien wat die gaat geven
greets
ik zit al lang met het idee om hem weg te doen, maar ik besef wel dat ik er al veel werk heb ingestoken.... DUS we doen voort....
ik heb de duimgas toch maar vervangen door een handgas die ik nog kan omschakelen naar duimgas (van art is da spul)
en ik heb 15--36 tandwielen liggen
en ik wil de motor beetje meeer pit geven... DUS wat is er al .... een +3mm throttle body (ex tjobie, nogmaals sorry voor het late ophalen kerel, maar is beke druk op mijn werk)
en een hotcam stage 3 nokkenas + andere luchtfilter is onderweg
eens zien wat die gaat geven
greets
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
- yamahakoppel
- Quad GOD
ik zou een 16/36 verhouding steken daar speelt uw 700 nog mee en zeker als je hem wat gaat tunen 15/31 moet dan zelf kunnen jenzie kan u aan die 31 helpen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
16 ja maar dan kan die case saver er niet op toch??
enne die topsnelheid hoeft voor mij azoo nie
wil nog op de achterwielkes kunnen en wil eens leren driften...
of kan die case saver wel??
enne die topsnelheid hoeft voor mij azoo nie
wil nog op de achterwielkes kunnen en wil eens leren driften...
of kan die case saver wel??
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
als ik mij niet vergis moet je deze ee klein beetje aanpassen
suzuki ltz 400 special edition
ja heb ik ook al gehoord, maar ik wil geen risico dat bij kettingbreuk er schade is zenne
heb al ooit eens ketting gebroken gehad op mijn r1 en vondt dat niet zo geestig
iemand info PLEASE, anders ga ik morgen tandwielke met 16 tandjes halen
heb al ooit eens ketting gebroken gehad op mijn r1 en vondt dat niet zo geestig
iemand info PLEASE, anders ga ik morgen tandwielke met 16 tandjes halen
- yamahakoppel
- Quad GOD
een case saver aangepast voor 16 tanden is juist bij gevijld en gefreesd met dremel dat de ketting rollen er vast langs lopen nu na 5000 km is hem iets verder weg gesleten van de ketting die er langs loopt
ik heb mijn ketting ook los gehad slotje verloren door speld verkeerd te steken originele case saver afgebroken samen met de bovenste bevestiging op het blok heb dan dieper in het blok draad getapt en het stuk er terug aan laten lassen en met een lange bout de case saver bevestigd
heb dit type case saver gepakt omdat deze ook nog vast tegen de carter deksel steunt had liever ene gehad zonder die openingen is steviger maar vond geen als ketting breekt komt de eerste slag toch van boven en daar is hem wel nog stevig
en gemonteerd zoals je ziet maar juist plaats gelaten voor de ketting is ondertussen ook al mooi in model van de ketting gesleten
Groetjes Kris
Dus de originele bijvijlen of slijpen met dremel kan perfect als ik het zo hoor....
Ok 16 tanden dan....
Thank yamahakoppel of yamaha familie.hihi
l
Ok 16 tanden dan....
Thank yamahakoppel of yamaha familie.hihi
l
- yamahakoppel
- Quad GOD
de originele kun je ook bij werken ja voor 16 tanden, had ik eerst
het is yamahakoppel voor familie moet de dochter ook yamaha rijden hé misschiens binnen paar jaar op de 2de warrior
het is yamahakoppel voor familie moet de dochter ook yamaha rijden hé misschiens binnen paar jaar op de 2de warrior
Groetjes Kris
ben net begonnen met de tandwielkes te wisselen (wat moet ne mens anders tussen de gangen van ons nieuwjaarsmenu hahaha).... en ik heb vooraan geen enkel probleem om die 16 te monteren
kan die case saver verzetten, is precies regelbaar
handig zenne
kan die case saver verzetten, is precies regelbaar
handig zenne
-
- Quad Master
Hahahaha, ik doe da ook tussen de menu's naar de garage gaan!
En dan roepen ze "ALLE WAAR ZITTE GIJ NU!?!"
En dan roepen ze "ALLE WAAR ZITTE GIJ NU!?!"
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
ja is hier juist hetzelfde.... hihihi
ik heb vraagje: ik heb de tandwielen gewisseld en de ketting geregeld maar die excentriek zit net voorbij de lijntje op de achterbrug
kan dat kwaad??
heb nu schoon 2.5 cm speling, en het lijkt goed, enne de ketting kan ik niet inkorten (geen gereedschap ervoor jammergenoeg)
hier fotoke
ik heb vraagje: ik heb de tandwielen gewisseld en de ketting geregeld maar die excentriek zit net voorbij de lijntje op de achterbrug
kan dat kwaad??
heb nu schoon 2.5 cm speling, en het lijkt goed, enne de ketting kan ik niet inkorten (geen gereedschap ervoor jammergenoeg)
hier fotoke
oesje kzie nu pas op de foto dat mijn ketting roestplekjes vertoont
gaan we sebiet eens oplossen zien
enne foto van de gemonteerde hand- duimgas (die ik moeten aanpassen heb voor mijn handkappen)
en de nieuwe throttle body die ligt te wachten op de nokkenas en luchtfilter
om samen gemonteerd te worden
groeten
en voor iedereen DE BESTE WENSEN VOOR 2012 EN VEEL RIJ/SLEUTEL PLEZIER
gaan we sebiet eens oplossen zien
enne foto van de gemonteerde hand- duimgas (die ik moeten aanpassen heb voor mijn handkappen)
en de nieuwe throttle body die ligt te wachten op de nokkenas en luchtfilter
om samen gemonteerd te worden
groeten
en voor iedereen DE BESTE WENSEN VOOR 2012 EN VEEL RIJ/SLEUTEL PLEZIER
kettin in korten kun je ook gewoon met een slijpschijf
gewoon de puntjes van het slotje dat weg moet er af en dan gewoon met een doorslag er door
gewoon de puntjes van het slotje dat weg moet er af en dan gewoon met een doorslag er door
suzuki ltz 400 special edition
ja ok, maar moet ze weer samen krijgen heeee