my raptor 700 se 2009
Re: my raptor 700 se 2009
zit normaal toch zo e slotje op waar je aan eenkant een plaatje moet van af kan halen met een bekke tang en dan kun je deze er gewoon afhalen
suzuki ltz 400 special edition
volgens mij nie
ga straks eens goed zien zenne
ga straks eens goed zien zenne
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
De originele ketting van een raptor 700 bestaat uit 1 stuk (was bij mij toch). Moet je dus zowiezo doorslijpen om in te korten.
Je moet gewoon ergens zo'n slotje halen.
Je moet gewoon ergens zo'n slotje halen.
ziede wel, heb net gans die ketting bekeken, en er zit inderdaad geen slotje
vraag is kan ik zo rijden momenteel?
er komt toch een lange achterbrug en dan heb ik zowiezo nieuwe ketting nodig he
denk wel dat het ok is zenne, alles zit toch vast precies
vraag is kan ik zo rijden momenteel?
er komt toch een lange achterbrug en dan heb ik zowiezo nieuwe ketting nodig he
denk wel dat het ok is zenne, alles zit toch vast precies
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
-
- Quadverslaafde
de excentrische lagerbus hoeft niet gelijk met het streepje te staan, deze kun je verdraaien zover je wil zolang het maar in het bereik van de kettting ligt.
oftewel dit kan zeker geen kwaad en je kunt hier gewoon mee rijden.
oftewel dit kan zeker geen kwaad en je kunt hier gewoon mee rijden.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
thanks tjobbie....
ik heb een maandje terug een led glow kit besteld voor de moto maar aangezien het niet te doen was alle kabels weg te werken op een propere manier ga ik hem in de quad monteren....
ook veel werk maar ge kunt de kabels makkelijker wegwerken
http://www.xkglow.com/Ultra_Bright_15_C ... 34004b.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
ik heb een maandje terug een led glow kit besteld voor de moto maar aangezien het niet te doen was alle kabels weg te werken op een propere manier ga ik hem in de quad monteren....
ook veel werk maar ge kunt de kabels makkelijker wegwerken
http://www.xkglow.com/Ultra_Bright_15_C ... 34004b.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
de glowkit is geplaatst... ik ga proberen filmke te maken en hier posten maar moet nog uitzoeken hoe dit moet.
allesinds, er zitten 12 led strips onder die elk 3 "power" leds bevatten en die 7 kleuren hebben
en dat allemaal op afstandsbediening.... geestig zenne
beke overdreven maar daar liggen we niet meer van wakker
ook is er gisteren een pakketje gebracht met de stage 3 nokkenas van hotcams.
nog enkel wachten op de luchtfilter met aanzuigbuis en we gaan weer verder.
allesinds, er zitten 12 led strips onder die elk 3 "power" leds bevatten en die 7 kleuren hebben
en dat allemaal op afstandsbediening.... geestig zenne
beke overdreven maar daar liggen we niet meer van wakker
ook is er gisteren een pakketje gebracht met de stage 3 nokkenas van hotcams.
nog enkel wachten op de luchtfilter met aanzuigbuis en we gaan weer verder.
helloohaaa
vraagsken aan de pro mensen hier....
is dit iets deftig?
http://www.ebay.com/itm/RAPTOR-700-YFM- ... 2c619a3463" onclick="window.open(this.href);return false;
vraagsken aan de pro mensen hier....
is dit iets deftig?
http://www.ebay.com/itm/RAPTOR-700-YFM- ... 2c619a3463" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door blackbusa op vr 20 jan, 2012 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quad Master
Nog niet veel gezien deze as, Alba racing ken ik wel. Al enkele dingen bij aangekocht.
Maar ik koop er niets meer, is al verschillende keren overgelaten geweest.
Hadden mij een verkeerde stuurkolom gestuurd, ik moest die weersturen maar op die moment onderneming failliet en ze waren bezig met de activa ten gelde te maken. Dus heb ik alle verzendkosten van UPS mogen betalen.
Voor verzending van de juiste en de verzending van de verkeerde naar Amerika + douane.
Gepeperde rekening
Nuja, dit terzijde... Denk als je die as gebruikt voor straat dat je er tevreden van zal zijn
Maar ik koop er niets meer, is al verschillende keren overgelaten geweest.
Hadden mij een verkeerde stuurkolom gestuurd, ik moest die weersturen maar op die moment onderneming failliet en ze waren bezig met de activa ten gelde te maken. Dus heb ik alle verzendkosten van UPS mogen betalen.
Voor verzending van de juiste en de verzending van de verkeerde naar Amerika + douane.
Gepeperde rekening
Nuja, dit terzijde... Denk als je die as gebruikt voor straat dat je er tevreden van zal zijn
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
heb geen zin om kromme of gebroken as te krijgen....
das al
das al
-
- Quad Master
Dan zijn er 2 dingen waarmee ge zult moeten rekening houden
Niet te breed gaan en geen 80pk op die achteras zetten
Niet te breed gaan en geen 80pk op die achteras zetten
Amen
bwaaa zou toch graag 60 a 65 pk uit mijn rappy halen znene
ben volop parts aan het verzamelen daarvoor
maar een gewonen as + 10 cm verbreding aan elke kant gaat ook niet lukken denk ik
ben volop parts aan het verzamelen daarvoor
maar een gewonen as + 10 cm verbreding aan elke kant gaat ook niet lukken denk ik
-
- Quad Master
60pk is geen 80pk he Maar het zal in elk geval beter zijn dan de originele
Amen
- jumper2110
- Quadracer
We (ik toch ) wachten nog altijd op dat filmpje he