waar kan ik blaster en yfz onderdelen bestellen? en meer vra
waar kan ik blaster en yfz onderdelen bestellen? en meer vra
waar kan ik yamaha blaster onderdelen bestellen ?
hebben jullie een paar sites voor mij ?

hebben jullie een paar sites voor mij ?
					Laatst gewijzigd door devrie9 op wo 21 dec, 2011 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.

- yamahakoppel
- Quad GOD 
Re: waar kan ik yamaha blaster onderdelen bestellen ?
wat heb je nodig   

bumpers, tandwielen, nerfbars, spoorverbreders banden enz kun je bij http://www.quadfun.be" onclick="window.open(this.href);return false; bestellen
voor cilinder of krukas weet ik niet direct

bumpers, tandwielen, nerfbars, spoorverbreders banden enz kun je bij http://www.quadfun.be" onclick="window.open(this.href);return false; bestellen
Groetjes Kris 
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !

garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
- 
				wouter1995
- Quadrunner 
* Yamaha Grizzly 125 *
* Yamaha Raptor 250 *
* Yamaha YFZ 450 *
Nu quadloos
Nu Audi A3
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!
http://www.youtube.com/user/yamahagrizzly125

* Yamaha Raptor 250 *
* Yamaha YFZ 450 *
Nu quadloos
Nu Audi A3
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!
http://www.youtube.com/user/yamahagrizzly125
uhm ja ik ben namenlijk bezig met mijn blok reviseren dus, ik heb nodig lagers en een krukas en een schakel as.yamahakoppel schreef:wat heb je nodig
- 
				bonzaiking
- Pro Quadrider 
hallo je kan ze bij mij kopen ik heb ze zo liggen heb je mischien ook nog pakkingen en keeringen nodig? die heb ik ook
gr pascal

gr pascal
oke ga ik onthouden, ik woon ook niet zo heel gek ver van jou vandaan,
en ik heb tegenwoordig ook een yfz 450, alleen moet daar een nieuwe schakelas in om dat die tantjes kapot zijn, heeft er iemand nog een goede 2ehandse as liggen met een goed pookje ? of heeft er iemand een ander idee om dat op te losssen?
ik hoor het graag,
m.v.g. wietse

en ik heb tegenwoordig ook een yfz 450, alleen moet daar een nieuwe schakelas in om dat die tantjes kapot zijn, heeft er iemand nog een goede 2ehandse as liggen met een goed pookje ? of heeft er iemand een ander idee om dat op te losssen?
ik hoor het graag,
m.v.g. wietse
Re: waar kan ik blaster en yfz onderdelen bestellen? en meer vra
Je kan altijd google proberen die weet het wel  

Yamaha banshee

ODTEC in belgie is ook super winkel! 
ik bestel hier tegenwoordig alles wat ik nodig heb.
is een waal maar hij doet zeer goed zen best om nederlands te typen. help me steeds perfect verder en snel.

ik bestel hier tegenwoordig alles wat ik nodig heb.
is een waal maar hij doet zeer goed zen best om nederlands te typen. help me steeds perfect verder en snel.
Ik weet niet hoe aantrekkelijk het voor een Nederlander is om onderdelen te bestellen bij een slecht Nederlands sprekende persoon in België. Dan is het een stuk makkelijker om naar quadtuning.nl, quadwinkel.nl of één van de tientallen andere quadwinkeliers of Yamaha-dealers te gaan.

'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700

Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
- Jason McCoy
- Quad GOD 
Jah ik zie t ook een beetje vreemde vragen. Als je niet naar een dealer wilt kun je toch een oproep plaatsen bij advertenties/gezocht?

Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland

Quad Team Gelderland
de topicstarter vraagt naar plaatsen waar je onderdelen vind voor zijn machine's, wat die vraagt aangaat heb ik daar volgens mij een mooi en duidelijk antwoord op gegeven... het is dan ook een nederlands-belgisch forum hier als ik me niet vergis?Jazzy schreef:Ik weet niet hoe aantrekkelijk het voor een Nederlander is om onderdelen te bestellen bij een slecht Nederlands sprekende persoon in België. Dan is het een stuk makkelijker om naar quadtuning.nl, quadwinkel.nl of één van de tientallen andere quadwinkeliers of Yamaha-dealers te gaan.

de website is te bekijken in frans , maar ook in engels en zelf in het nederlands

dus hier mag geen probleem over zijn lijkt me... ook te betalen met kredietkaart en zelf met pay pal! ....
en de verzendkosten zijn volgens mij niet veel anders , tenminste als ik iets bestel uit nederland dan is dit even duur als nationale zendingen...
is ook maar mijn bescheiden mening, ik zeg ook niet dat quad tuning slecht is.... maar heb er nog niets besteld en kan hier dus ook mijn bevindingen niet voor geven...
heb enkel ervaring met ODTEC en met Quadfun , en ben tot conclusie gekomen dat ODTEC meer heeft liggen voor YFZ dan quadfun , maar dit is ook puur informatief, ben ook zeker tevreden over quadfun.
zo zal iedereen wel zijn eigen voorkeur hebben van shop denk ik

mvg
Hans
- Jason McCoy
- Quad GOD 
Klopt Hans,
maar belgie is dan eigenlijk ook een provincie van nederland he

maar belgie is dan eigenlijk ook een provincie van nederland he

Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland

Quad Team Gelderland
<knip moderator>
Kun je ze zelf opzoeken en bestellen! Heb ik ook gedaan, werkt super

Kun je ze zelf opzoeken en bestellen! Heb ik ook gedaan, werkt super
beetje jammer alleen dat er geen prijzen bij staan
nu moet je nog steeds je een yamaha dealer bellen wat het gaat kosten

nu moet je nog steeds je een yamaha dealer bellen wat het gaat kosten

never drive faster then your angel can fly

oke bedankt,
en ik heb nog een vraag, heeft er iemand een foto, van waar de stationair schroef zit van een yamaha blaster, want volgensmijn mis ik die

en ik heb nog een vraag, heeft er iemand een foto, van waar de stationair schroef zit van een yamaha blaster, want volgensmijn mis ik die