Bij VLS zitten ze achteraan in een soort zak die open is naar achter. Als je door een beetje diep water rijd moet je oppassen, maar dat is natuurlijk logisch
buiten u quad rapper versleten te rijden , en steeds u filter in het oog te houden , wat verschil gaat dat maken ?? meer lawaai en het gedacht dat je 10 pk meer hebt , realiteit zou wel is anders kunnen zijn !
Lewis schreef:buiten u quad rapper versleten te rijden , en steeds u filter in het oog te houden , wat verschil gaat dat maken ?? meer lawaai en het gedacht dat je 10 pk meer hebt , realiteit zou wel is anders kunnen zijn !
is echt dikke zever, maakt wel DEGELIJK veel uit...
sneller versleten? denk het niet hoor, en filter moet je ALTIJD in de gaten houden.
VLS zal het niet voor de lol hebben
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Als je zoals Hans zegt, de filter optijd vervangt dan is het geen probleem. Hij kan meer lucht aanzuigen, maar of je het verschil merkt tussen een box zonder deksel en geen box, dat weet ik niet...
ben akkoord krijgt meer lucht ! moet perfect gejet worden , dan gaat dat iets geven maar geen pk's hoor , ik spreek ook wel over een standaart motor en dit werkt trouwens helemaal niet met een vacuum carburator.
had gezegd voor de straatrijders he dus begin nu niet over wedstrijdrijden
en deksel weg of volledige box weg , denk wel dat de lucht er vlotter inkan zonder box want met je zadel erop zijn de openingen nog zeer klein
wat er gezegd word over die vacuumcarb dat weet ik niet direkt welke ik heb heb een mikuni bsr36 , weet iemand of dit een vacuumcarb is