VdC Rappy700
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: VdC Rappy700
in dit topic staat het uitgelegt
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... or+regelen" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... or+regelen" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
alweer dank Quadgod , aka yamahakoppel;) maar dat zijn nu dingen waar ik nu liever afblijf .
ik zou bij men dealer kunnen gaan maar het zijn nu zo dingen waar ik liever niet bij hem ga .( lees : alleen goed om te kopen nieuw dat is het )
is er iemand in O-VL die dit kan , je zegt wat het mij kost wanneer het ok is geen probleem mee
help
ik zou bij men dealer kunnen gaan maar het zijn nu zo dingen waar ik liever niet bij hem ga .( lees : alleen goed om te kopen nieuw dat is het )
is er iemand in O-VL die dit kan , je zegt wat het mij kost wanneer het ok is geen probleem mee
help
Geile bakk !!
Burn the rubber.. Not you'r soul..
1) Yamaha raptor 350 2007 ( sold )
2) Yamaha grizzly 700 2008 ( sold )
3) Yamaha grizzly 550 2011 ( sold )
4) Yamaha raptor 700 ( sold )
5) Yamaha yfz 450 ( sold )
6) Yamaha raptor 700 SE ( sold )
7) ???????????
1) Yamaha raptor 350 2007 ( sold )
2) Yamaha grizzly 700 2008 ( sold )
3) Yamaha grizzly 550 2011 ( sold )
4) Yamaha raptor 700 ( sold )
5) Yamaha yfz 450 ( sold )
6) Yamaha raptor 700 SE ( sold )
7) ???????????
- yamahakoppel
- Quad GOD
allé spoor regelen is nu 2 keer niks zeker bij originele armen kunt maar 1 ding regelen bij de originele armen en dat is het spoor
en voor het in de garage laten te doen er zijn hier verdelers die verlaagde quads verkopen zonder spoor te regelen
de tegenmoeren los draaien, 17 voor de moer en 14 dacht ik voor de stang tegen te houden 1 kant van de stang is linkse draad dacht kader kant en de andere is gewone draad
ik zou zeggen ik kom het doen ben van het weekend in oostende op vakantie, weekend uit waaien aan zee maar de vriendin gaat lachen als ik paar uur ga sleutelen
en voor het in de garage laten te doen er zijn hier verdelers die verlaagde quads verkopen zonder spoor te regelen
de tegenmoeren los draaien, 17 voor de moer en 14 dacht ik voor de stang tegen te houden 1 kant van de stang is linkse draad dacht kader kant en de andere is gewone draad
ik zou zeggen ik kom het doen ben van het weekend in oostende op vakantie, weekend uit waaien aan zee maar de vriendin gaat lachen als ik paar uur ga sleutelen
Groetjes Kris
miss kom ik u tege in oostende ben er namelijk ook dit wekend hehe
yamahakoppel schreef:allé spoor regelen is nu 2 keer niks zeker bij originele armen kunt maar 1 ding regelen bij de originele armen en dat is het spoor
U spreek dan over dit ?
zo ja moet ik dan aan de bijde zijde wat draaien , of alleen kant van het wiel
- yamahakoppel
- Quad GOD
dat is 1 kant van uw spoorstang ja
je draaid de tegen moeren van uw stang los 1 kant is links draad en de andere rechtse en dan draai je het buisje of de stang rond zodat ze langer word ik denk dat je 1 toer rond moet draaien in uw geval
je draaid de tegen moeren van uw stang los 1 kant is links draad en de andere rechtse en dan draai je het buisje of de stang rond zodat ze langer word ik denk dat je 1 toer rond moet draaien in uw geval
Groetjes Kris
TE KOOP
Reden ; Wil terug het veld op de 700 is mij te zwaar voor dit plezier
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 25&t=38231" onclick="window.open(this.href);return false;
Reden ; Wil terug het veld op de 700 is mij te zwaar voor dit plezier
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 25&t=38231" onclick="window.open(this.href);return false;
het is zoals ik zeg e wil terug het veld op de 700 is mij te zwaar voor dit plezier .boelie schreef:oow
ik weeg zo 60 kg en en den 700 is mij te zwaar hard werken plus niet wendbaar genoeg voor me , en te mooi en te laag voor op veld te gaan .
kzou en 450 of zo iets willen
-
- Quadracer
- Contacteer:
1tje voor de zondag en 1tje voor de cross
http://www.quadforumbenelux.com/garage_vehicle.php?mode=view_own_vehicle&CID=1309
euhmm geld groeit niet aan mijn rug + dat ik nog en ander hobby heb dat met geld ga lopen .boelie schreef:1tje voor de zondag en 1tje voor de cross
maar toch bedankt voor het idee
-
- Quadracer
- Contacteer:
met een 450 mag je ook mee hoor
muayboran rijdt ook 450 verlaagd en verbreed
muayboran rijdt ook 450 verlaagd en verbreed
http://www.quadforumbenelux.com/garage_vehicle.php?mode=view_own_vehicle&CID=1309
- ltz400cruizerr
- Easy Quadrider
- Jason McCoy
- Quad GOD