Ik zat een beetje rond te kijken op internet en toen kwam ik deze opeens tegen ik wist nog niet eens dat deze bestond. Vind hem er wel vet uitzien alleen die voorkant is wel na-ge-aapt van de bashan 200 die weer gebasseerd op een raptor is
___EvW___ schreef:Huh ? jij zeg dat het neusje nageaapt is van een bashan 200, en dat de bashan 200 weer gebaseerd is op een raptor, nou dit is toch gewoon een raptor
Ja bashan had alles behalve de voorkant na-ge-aapt en nu heeft yamaha diezelfde voorkant.
erikalbring schreef:die 125 is er al iets van 2 jaar in de usa maar nog niet in NL of BE te krijgen
Ja klopt wel ongeveer want er zijn tot nu toe alleen een 2011 en een 2012 model. Wel jammer dat ze hier niet te krijgen zijn, zou hem zelf denk ik niet kopen met kenteken maar als je eigen land heb is het vast leuk speelgoed
___EvW___ schreef:Huh ? jij zeg dat het neusje nageaapt is van een bashan 200, en dat de bashan 200 weer gebaseerd is op een raptor, nou dit is toch gewoon een raptor
Ja bashan had alles behalve de voorkant na-ge-aapt en nu heeft yamaha diezelfde voorkant.
erikalbring schreef:die 125 is er al iets van 2 jaar in de usa maar nog niet in NL of BE te krijgen
Ja klopt wel ongeveer want er zijn tot nu toe alleen een 2011 en een 2012 model. Wel jammer dat ze hier niet te krijgen zijn, zou hem zelf denk ik niet kopen met kenteken maar als je eigen land heb is het vast leuk speelgoed
Vraag me af of er echt behoefte is aan zo'n model tussen de 90 en 250. Zeker als je ziet hoe populair de 250 is als jeugdquad.
tja maar verschil tussen de 90 en 250 is ook wel aardig wat. Kan me wel voorstellen dat ouders waarvan zoon/dochter die zo af en toe beetje rijden in het weiland het te gevaarlijk vinden van een 90 naar 250
Maar weet ook niet of er echt zoveel behoefte aan is om een totaal nieuw model te produceren.