Mag dicht, is verkocht...
Re: banshee *Flat-tracker*
ik ook jong...alleen weet ik nog altijd niet welke kleur ik men kader moet laten poederlakken...
Groen metallic of blauw metallic...hangt ervan af of ik dat monster energy thema wil verder zetten
Groen metallic of blauw metallic...hangt ervan af of ik dat monster energy thema wil verder zetten
Re: banshee *Flat-tracker*
Das een gok.. Ik ben voor mijn eerste gedacht gegaan en hem rood gespoten en ben tevreden met het resultaat
En als ik het binnen een paar jaar moe ben herdoe ik hem weer (;
En als ik het binnen een paar jaar moe ben herdoe ik hem weer (;
Yamaha YFZ480Build in progress
Re: banshee *Flat-tracker* up p13
Super, gaat vlot he?
Ohja, shotgun die uitlaten
Ohja, shotgun die uitlaten
Ik ga u dit weekend een foto maken, dan weet ge hoe ze uitzien...
Dan kunnen we een prijs afspreken indien ge interesse hebt. Ik heb trouwens ook nog een K&N filter die weg mag, maar das niks voor u zeker, ivm het crossen?
Afbreken gaat redelijk vlot ja, alleen alle etiketjes op die kabels hangen om nog te weten wat wat is
Ik bouw liever iets op
Dan kunnen we een prijs afspreken indien ge interesse hebt. Ik heb trouwens ook nog een K&N filter die weg mag, maar das niks voor u zeker, ivm het crossen?
Afbreken gaat redelijk vlot ja, alleen alle etiketjes op die kabels hangen om nog te weten wat wat is
Ik bouw liever iets op
Nee die K&N is niet zo handig, ik heb nu een DT1 (mousse) en da's veel beter aangezien ik hem toch regelmatig moet zuivermaken.
Stuur maar een PB als je de foto's heb, dan geef ik je mijn e-mail even door ofzo.
Ik had mijn onderdelen niet gelabeld, maar kan wel geloven dat het ongelooflijk veel werk inneemt en rete saai is..
Stuur maar een PB als je de foto's heb, dan geef ik je mijn e-mail even door ofzo.
Ik had mijn onderdelen niet gelabeld, maar kan wel geloven dat het ongelooflijk veel werk inneemt en rete saai is..
Oh, luchtfilters direct op de carbs, nice
niet direct op de carbs, ge zult wel zien hoe het wordt
Direct op de carbs vertrouw ik niet met vuil, regen,....
Direct op de carbs vertrouw ik niet met vuil, regen,....
Ah oke, bij Duners ziet ge wel vaker dat ze direct op de carbs maar daar kennen zr geen regen he
Nieuw pakketje ontvangen, eerder dan verwacht
Daarom dienen dus de unipod's
Uploaded with ImageShack.us
Daarom dienen dus de unipod's
Uploaded with ImageShack.us
Hoho, mooi man! heb ik eig. nog nooit gezien!