Yfz Rebuild Update Foto,s asje waterpomp
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: Yfz Rebuild Update filmpje
Maar is ook raar dat die hele as eruit komt, dan is aan de andere kant de hele borgring los. Das ook niet best. hopen dat je niet teveel schade hebt.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
heb even gekeken is niet veel schade aan die kant moet een nieuwe as in met een nieuwe plaat erachter zoal in een foto plaatsen met die as op de foto die gebroken is
Vaeke ej te bange
bij een 4 takt zit er geen benzinemengsel onder de piston, er zitten zelfs geen krukas keringen in.Jason McCoy schreef:Een hele versleten zuiger en een kapotte krukaskering??? Lijkt me haast sterk, en weet ook niet of dat eigenlijk wel kan.
ofwel de koppeling versleten, ofwel de koppakking lek,waardoor er water bij de olie komt.
grtz
er zat toch echt een benzine lucht aan die bruine massa die eruit kwam kan het niet zo zijn dat mijn zuigerveren op zijn
Vaeke ej te bange
Ga vanavond een gusset kit maken voor mijn frame als hij toch uit elkaar ligt.
Vaeke ej te bange
als je zuigerveren op zijn, gaat hij eerder olie boven je zuiger pompen en verbruiken,dan mengsel naar beneden duwen, dan zou hij ook niet meer gestart hebben,want dan heb je geen compressie meer.hansbeens schreef:er zat toch echt een benzine lucht aan die bruine massa die eruit kwam kan het niet zo zijn dat mijn zuigerveren op zijn
als je echt een benzine geur zou hebben aan je olie zou er al een halve liter benzine in je carter moeten zitten, en zou je dat ook flink aan je olie zien. olie heeft heel veel geuren,en van bijna elke geur kan je aflijden wat er mis is
- Jason McCoy
- Quad GOD
Oke je hebt gelijk, heb even heel diep in mn geheugen gegraven en bij mn 660 zaten ze er ook niet in.
Maar als je koppelingsplaten echt versleten of verbrand zijn dan ruik je dat wel. Dan ruikt t verrot, en dat had je dan ook wel gemerkt denk ik.
Ik denk de boel goed onderzoeken
Maar als je koppelingsplaten echt versleten of verbrand zijn dan ruik je dat wel. Dan ruikt t verrot, en dat had je dan ook wel gemerkt denk ik.
Ik denk de boel goed onderzoeken
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Re: Yfz Rebuild Update Nieuw Filmpje P2
Hierbij een nieuw filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=9um7JqvY ... ture=feedu" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoop dat jullie het leuk vinden is weer eens wat anders dan foto,s
Groeten Hans Beens
http://www.youtube.com/watch?v=9um7JqvY ... ture=feedu" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoop dat jullie het leuk vinden is weer eens wat anders dan foto,s
Groeten Hans Beens
Vaeke ej te bange
Leuk op deze manier !
Grtz Dirk
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Zo nu ga ik de platen er even in lassen als het mij lukt ga ik nog even een foto ervan erop zetten.
voor alle reacties
voor alle reacties
Vaeke ej te bange
heb je die plekken eerst wat bijgeschuurd voor je die gusset eroplaste?
Yamaha YFZ480Build in progress
ga ik nu eerst doen daarna doorlassen met mig mag vervolgens netjes aflassen
Vaeke ej te bange
Re: Yfz Rebuild Update Foto,s
Hallo ben inmiddels wat verder heb het blok opengehaald voor de schakelpook. Moet nu nog kijken voor de waterpompkering.
Hierbij wat foto,s
Zoals jullie zien is het schakelasje netjes afgebroken ga deze even bestellen.
Moest nog even kijken of het asje van de waterpomp was ingelopen maar weet iemand waaraan je dat kan zien
M.V.G H Beens
Hierbij wat foto,s
Zoals jullie zien is het schakelasje netjes afgebroken ga deze even bestellen.
Moest nog even kijken of het asje van de waterpomp was ingelopen maar weet iemand waaraan je dat kan zien
M.V.G H Beens
Vaeke ej te bange
Re: Yfz Rebuild Update frame in de kleur
Mijn frame heb ik al gespoten moet nog 1 keer in kleur en dan in de blanke lak
Dit als resultaat
Dit als resultaat
Vaeke ej te bange