van mij fretje (omda ik frederik op m'n pas staan heb) en pitbull omdat ik vroeger veel met pitbull's mee bezig was (zijn nu bull terrier's in deplaats)
de naam is gebleven, had een emailadres met die naam en diverse forum's waar ik bekend ben onder die naam
Ik gebruikte deze naam al eerder als game naam en wilde een naam die niemand had dus goed na zitten denken en kwam er Quos uit en vind het wel leuk klinken
wat er mij op valt dat er veel gamers tussen zitten
ik zelf game ni, want als ik mij een v.B. een ps3 ofzo zou kopen dan speel ik er na 2 weken toch niet meer op.
en steek het geld liever in men quad
bizon450 schreef:wat er mij op valt dat er veel gamers tussen zitten
ik zelf game ni, want als ik mij een v.B. een ps3 ofzo zou kopen dan speel ik er na 2 weken toch niet meer op.
Je moet toch wat te doen hebben he als het rot weer is (wat het jammergenoeg veels te vaak is )
bizon450 schreef:wat er mij op valt dat er veel gamers tussen zitten
Je moet toch wat te doen hebben he als het rot weer is (wat het jammergenoeg veels te vaak is )
tijd, goesting en geld die 3 komen zelden samen zeg ik altijd
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Idd Kris
Een PS3 kost €299 tegenwoordig, voor dat geld heb je weinig quad, en dan is er nog niks aan gebeurd en je weet zelf ook wat dat kost. Daarom vind ik het zijn gelden plezier wel waard een project is ook super tof maar neemt veel tijd en geld in beslag, en als je iets mis doet kan je niet op de Reset-Button duwen
PS3 kost €229 hierzo hoor
Het is niet allemaal quad quad in het leven, ps3 kan je ook veel fun aan hebben.
Tijdens de zomer ntrlk wat meer met de quad bezig zijn majah 's avonds ofzo
09'MonsterfiedGreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
Belgian Pro schreef:PS3 kost €229 hierzo hoor
Het is niet allemaal quad quad in het leven, ps3 kan je ook veel fun aan hebben.
Tijdens de zomer ntrlk wat meer met de quad bezig zijn majah 's avonds ofzo