Helm is wel degelijk verplicht, niet aan de politie vragen maar aan mensen die VERSTAND hebben.
Buiten het feit of het nu wel of niet verplicht is... draag jij liever geen helm?
Dan hoop ik dat je schedel harder is dan de stoeprand... succes!!
Marcos schreef:Helm is wel degelijk verplicht, niet aan de politie vragen maar aan mensen die VERSTAND hebben.
Buiten het feit of het nu wel of niet verplicht is... draag jij liever geen helm?
Dan hoop ik dat je schedel harder is dan de stoeprand... succes!!
Mij ga je het tegendeel niet horen zeggen, maar toch staat dit zo in het artikel, niet verplicht, maar veiliger
IN Nederland NIET!! VERPLICHT! (afhankelijk hoe hij op kenteken is gezet)
Dit hebben we volgens mij al vaker besproken
Ik heb toen ook de wets tekst erbij gezet.
Als ik jouw was zou ik altijd een helm dragen al rij je met een trike of een quad. ik weet iemand die een keer zonder helm rijd en ligt nu in een kist!
mensen die zonder helm opgepakt worden zouden ze zoals in amerika een fixe boete of een contract als orgaandonor voor de neus moeten duwen. Het is voor je eigen goed dat je een helm draagt.
greetz
Je zit er zelf het hardste mee als het fout gaat dus van mij mogen ze die hele helmplicht afschaffen. Mensen die er geen dragen komen er vanzelf wel achter.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Teunie schreef:Je zit er zelf het hardste mee als het fout gaat dus van mij mogen ze die hele helmplicht afschaffen. Mensen die er geen dragen komen er vanzelf wel achter.
QENNY schreef:IN Nederland NIET!! VERPLICHT! (afhankelijk hoe hij op kenteken is gezet)
Dit hebben we volgens mij al vaker besproken
Ik heb toen ook de wets tekst erbij gezet.
inderdaag, ik heb het ook eens helemaal uitgeplozen, staat op het forum !