LTZ 400 Black Red Stallion
LTZ 400 Black Red Stallion
Na wat wikken en wegen is het toch gelukt , Het is en Suzuki LT-Z400
zwart - rood 2008 originele staat.
Wat heb ik me gekocht om nog te plaatsen .
Goldspeed bumper
Goldspeed Nerfbars
mx force killswitch
leovince x3
Vapor en houder
Asap A3D stuur
DWT velgen nog geen banden
In bestelling
Goldspeed skid plates
ART - Parking Brake Block
ART - Remreservoir cover
Remschijf Wave Frixion achteraan.
Tandwiel 36
Toekomst
Wiseco high pressure piston
TM36 Mikuni
Artrax Fastrax Banden
Foto's volgen
zwart - rood 2008 originele staat.
Wat heb ik me gekocht om nog te plaatsen .
Goldspeed bumper
Goldspeed Nerfbars
mx force killswitch
leovince x3
Vapor en houder
Asap A3D stuur
DWT velgen nog geen banden
In bestelling
Goldspeed skid plates
ART - Parking Brake Block
ART - Remreservoir cover
Remschijf Wave Frixion achteraan.
Tandwiel 36
Toekomst
Wiseco high pressure piston
TM36 Mikuni
Artrax Fastrax Banden
Foto's volgen
Laatst gewijzigd door Suzuka op zo 25 nov, 2012 14:44, 6 keer totaal gewijzigd.
LXMotorsport Zottegem
Re: 2008 LT-Z400
ziet er goed uit man, en grootste plannen ook.
-
- Quadrunner
Nice,wat heb je betaald voor die Goldspeed Nerfbars ?
Ga ze waarschijnlijk ook kopen.
Ga ze waarschijnlijk ook kopen.
#27 Fre
- yamahakoppel
- Quad GOD
ga je hem voor off-road of voor on-road gebruiken
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
ik dank jullie ,
@ Proevoquad , ik kan het juist niet zeggen om dat ik veel heb gekocht , en flink korting heb gehad maar ik dacht +- 155 euro
Klopt Quos ik ben special vroeg opgestaan om te sleutelen maar moet wachten op ne maat die handig is met elektriciteit voor de vapor voor de rest kan ik al wat sleutelen maar ook niet alles.woensdag wordt die bij LX motorsport verwacht om de Achterass , A-armen los te maken zo dat ik deze kan binnen doen bij metallicsvancauteren.
Yamahakoppel ik ga voor bijde wat .
Foto's volgen als ik mijn toestel terug heb met mijn gsm kan ik ze niet uploade.
@ Proevoquad , ik kan het juist niet zeggen om dat ik veel heb gekocht , en flink korting heb gehad maar ik dacht +- 155 euro
Klopt Quos ik ben special vroeg opgestaan om te sleutelen maar moet wachten op ne maat die handig is met elektriciteit voor de vapor voor de rest kan ik al wat sleutelen maar ook niet alles.woensdag wordt die bij LX motorsport verwacht om de Achterass , A-armen los te maken zo dat ik deze kan binnen doen bij metallicsvancauteren.
Yamahakoppel ik ga voor bijde wat .
Foto's volgen als ik mijn toestel terug heb met mijn gsm kan ik ze niet uploade.
LXMotorsport Zottegem
dank je
Door dat ik de service manual suzuki ltz 400 niet kan downloade , is er iemand die mij kan het hoofdstuk van verwijderen achteras kan mailen of posten aub , ik wil mijn achteras verwijderen zo dat ik ze kan mee geven naar de coater.
of iemand die mij kan helpen met info of link van ergens hier op forum kan niets vinden in Search
en die van de A armen ook aub .
ik dank jullie al vast
Ondertussen kabelboom voorzien van nieuwe isolatie was op sommige plaatsen niet aan te zien vliegroest van schuren tegen kader en isolatie gewoon weg , Vapor is geplaatst , achterstuk van de kader die ga ook mee naar de coater
Door dat ik de service manual suzuki ltz 400 niet kan downloade , is er iemand die mij kan het hoofdstuk van verwijderen achteras kan mailen of posten aub , ik wil mijn achteras verwijderen zo dat ik ze kan mee geven naar de coater.
of iemand die mij kan helpen met info of link van ergens hier op forum kan niets vinden in Search
en die van de A armen ook aub .
ik dank jullie al vast
Ondertussen kabelboom voorzien van nieuwe isolatie was op sommige plaatsen niet aan te zien vliegroest van schuren tegen kader en isolatie gewoon weg , Vapor is geplaatst , achterstuk van de kader die ga ook mee naar de coater
Laatst gewijzigd door Suzuka op zo 25 nov, 2012 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
LXMotorsport Zottegem
-
- Quad Master
Goe bezig, zal em volge
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
-
- Quadracer
- Contacteer:
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... =8&t=38414" onclick="window.open(this.href);return false;
de 2de link op de pagina moet je hebben
de 2de link op de pagina moet je hebben
http://www.quadforumbenelux.com/garage_vehicle.php?mode=view_own_vehicle&CID=1309
dank je , ondertussen heb ik hem al maar vrees dat ik alles in twee keer ga moeten doen .
pff alles laten coaten wat er nu af is en dan terug in elkaar en dan naar shop rijden om dan de A armen en achteras er af te halen en dan weer naar de coater dat is mijn enige oplosing , of iemand die handig is en tijd geeft van de streek hummelgem , zwalm die mij wil helpen tussen pot en pint en wat zakgeld . mag zich altijd melden ik zou liever alles voor woensdag binnen doen . zo heb ik alles terug tegen vrijdag of zaterdag .
moest er zo en handige hier in de buurt zijn meld je aub ik zou het op prijs stellen .
pff alles laten coaten wat er nu af is en dan terug in elkaar en dan naar shop rijden om dan de A armen en achteras er af te halen en dan weer naar de coater dat is mijn enige oplosing , of iemand die handig is en tijd geeft van de streek hummelgem , zwalm die mij wil helpen tussen pot en pint en wat zakgeld . mag zich altijd melden ik zou liever alles voor woensdag binnen doen . zo heb ik alles terug tegen vrijdag of zaterdag .
moest er zo en handige hier in de buurt zijn meld je aub ik zou het op prijs stellen .
LXMotorsport Zottegem
De a-armen zijn niet zo moeilijk' gewoon bouten loshalen en de wielklauwen eraf halen, remleiding moeten zelfs niet los
Yamaha YFZ480Build in progress
Vandaag spoorverbreders weest halen ART Tankdop nieuwe beugel voor de demper .
Alles is binnen bij de coater vrijdag mag ik terug om de stukken .
dan monteren en naar lx motorsport om dan de rest afhalen , A armen , achteras , en achterbrug dan die ook naar de coater brengen . half volgende week zou die klaar zijn met lak , dan is het aan de motor .
foto's volgen van zodra de stukken hier zijn.
Alles is binnen bij de coater vrijdag mag ik terug om de stukken .
dan monteren en naar lx motorsport om dan de rest afhalen , A armen , achteras , en achterbrug dan die ook naar de coater brengen . half volgende week zou die klaar zijn met lak , dan is het aan de motor .
foto's volgen van zodra de stukken hier zijn.
Laatst gewijzigd door Suzuka op ma 23 jan, 2012 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
LXMotorsport Zottegem