Hij staat er nog los tegen en staat op de grond-Laurens- schreef:Mooi gedaan, past heel mooi bij je Rappie!
Ik zou je nrplaathouder alleen iets hoger maken, zo ga je heel veel grond raken.
Dreeke's Yamaha Raptor 700 se
-
- Quad Master
Re: Dreeke's Yamaha Raptor 700 se
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
-
- Quad Master
Hij staat er nog los tegen en staat op de grond-Laurens- schreef:Mooi gedaan, past heel mooi bij je Rappie!
Ik zou je nrplaathouder alleen iets hoger maken, zo ga je heel veel grond raken.
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
ah oei ;d Maar als ie het zo zou maken zou hij veel grond rakenBelgian Pro schreef:Hij staat er nog los tegen en staat op de grond-Laurens- schreef:Mooi gedaan, past heel mooi bij je Rappie!
Yamaha YFZ480Build in progress
ik zen blij dat de piet(vorige eigenaar) zijne quad ook zo maniakaal wordt verzorgd als door u dreeke
low and fast
Skoon echt mooi remklauw wit houden liever hij dan ik
bedankt iedereen voor de reacties
heeft die Piet toen ook op het forum gezeten ?de geine schreef:ik zen blij dat de piet(vorige eigenaar) zijne quad ook zo maniakaal wordt verzorgd als door u dreeke
Ik dacht het wel onder de naam piet 24 ofzoiets
Grtz Dirk
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
daarjuist even gaan rijden, alles ging goed totdat op één keer alle vermogen wegviel. Was redelijk sportief aan het rijden en het gebeurde toen ik boven de 120 ging. Motor was al goed opgewarmd ook.
motor viel uit, ik kon telkens opnieuw starten maar vanaf ik gas gaf (soms ook zonder gas geven) viel hij terug uit (zowel in vitesse als stilstaand). Na 5tal keren proberen heb ik hem even stationair laten draaien, (paar minuten), dan ben ik op stationair toerental verder beginnen rijden en zo stillaan men toerental kunnen verhogen. Na 5 minuten rijden bijna geen last meer van, ook kon ik opnieuw optrekken zoals het hoort. Iemand idee wat het zou kunnen zijn ? Wanneer hij uitviel plofte hij ook de uitlaat.
quad heeft ongeveer 2 maand stilgestaan (heeft heel kort gedraaid in die tijd), kan het iets te maken hebben met vuil in injector ofzo ?
motor viel uit, ik kon telkens opnieuw starten maar vanaf ik gas gaf (soms ook zonder gas geven) viel hij terug uit (zowel in vitesse als stilstaand). Na 5tal keren proberen heb ik hem even stationair laten draaien, (paar minuten), dan ben ik op stationair toerental verder beginnen rijden en zo stillaan men toerental kunnen verhogen. Na 5 minuten rijden bijna geen last meer van, ook kon ik opnieuw optrekken zoals het hoort. Iemand idee wat het zou kunnen zijn ? Wanneer hij uitviel plofte hij ook de uitlaat.
quad heeft ongeveer 2 maand stilgestaan (heeft heel kort gedraaid in die tijd), kan het iets te maken hebben met vuil in injector ofzo ?
als die ergens lucht bijtrekt bedoel je ? maar dat zou dan altijd zo moeten zijn en dat is niet het geval. Enkel die keren dat hij stilviel
-
- Quadfanaat
vuile benzine, of verstopte benzinefilter? Heb net hetzelfde gehad met m'n cb400 blok. Filter vervangen probleem weg
- yamahakoppel
- Quad GOD
hoeveel benzine zat er nog in de tank? ik heb al voor gehad dat hij bijna leeg was en ook stotterde en knalde toen ik de draai om kwam en het duurde even voor hij terug reageerde
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
hij is zeker nog half vol dus dat kan het probleem niet zijn. het voelde wel hetzelfde als 'zonder naft vallen'.
als het vervuilde naft is (of bezonken), best leeglaten en nieuwe indoen ?
als het vervuilde naft is (of bezonken), best leeglaten en nieuwe indoen ?
smoke r1 achterlicht en zwarte grabbar
next: uitlaat polieren en isolatietape op het einde (vriendin haar benen komen daar bijna tegen)
next: uitlaat polieren en isolatietape op het einde (vriendin haar benen komen daar bijna tegen)