oliebak

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

oliebak

Bericht door stompie »

ik heb mijn oliebak lek gereden en zit eenkleine scheur in weet er iemand hoe je zoiets terugmaakt :?:
--HoNdA 400--
L.D.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door L.D. »

Als het gewoon een plastiekenen tankje is zou ik proberen met twal en sterke plakband.
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

uiteenhalen ebn laten toelassen en anders met siliconen, maar dat is maar gefoefel. Bij stichelmayer in ninove kunnen ze dit perfect lassen, en kost niet zoveel, wel aleen met de karter gaan en alle dichtingen eruit. Hoe komt het? steen ingevlogen? grond geraakt?? skidplates zou ik je och alvast maar aanschaffen, eenmaal gebroken zijn ze veel zwakker.
greetz
TiM.
Quadrider
Quadrider

Bericht door TiM. »

asl het plastiek is kunh je het missschien ook met het lijnpistool lijnen
St-service
onderhoud-herstellingen-revisie motor - veering
cross-enduro-supermotard-quad-...
0479 32 46 49
S.W.A.T.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door S.W.A.T. »

is dat een 2takt wat gij heb?
zo ja als dat het olie bakske is voor 2takt olie moet ge dat er van af doen en gemengelde naft er in gooien
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

blast Racer AKA sdsracer schreef:uiteenhalen ebn laten toelassen en anders met siliconen, maar dat is maar gefoefel. Bij stichelmayer in ninove kunnen ze dit perfect lassen, en kost niet zoveel, wel aleen met de karter gaan en alle dichtingen eruit. Hoe komt het? steen ingevlogen? grond geraakt?? skidplates zou ik je och alvast maar aanschaffen, eenmaal gebroken zijn ze veel zwakker.
greetz

bij in het veld te rijden op ne steen gereden en in de naad van de bak is er een scheurke van ne centimeter
--HoNdA 400--
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

Laten lassen via een motor of quadzaak alle andere plak/vul middeltjes zijn tijdelijke oplossingen die weer los gaat laten na verloop van tijd.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."

"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

stompie schreef:
blast Racer AKA sdsracer schreef:uiteenhalen ebn laten toelassen en anders met siliconen, maar dat is maar gefoefel. Bij stichelmayer in ninove kunnen ze dit perfect lassen, en kost niet zoveel, wel aleen met de karter gaan en alle dichtingen eruit. Hoe komt het? steen ingevlogen? grond geraakt?? skidplates zou ik je och alvast maar aanschaffen, eenmaal gebroken zijn ze veel zwakker.
greetz

bij in het veld te rijden op ne steen gereden en in de naad van de bak is er een scheurke van ne centimeter
komt veel voor omdat quad veel lager hangt natuurlijk, uiteenhalen en laten lassen, over welk merk spreken we hier? Yamaha valt zeer goed te lassen omdat er weinig of geen magnesium in de karter zit, andere merken weet ik zo niet.
greetz
Plaats reactie