oliebak
-
- Quad Expert
- Contacteer:
uiteenhalen ebn laten toelassen en anders met siliconen, maar dat is maar gefoefel. Bij stichelmayer in ninove kunnen ze dit perfect lassen, en kost niet zoveel, wel aleen met de karter gaan en alle dichtingen eruit. Hoe komt het? steen ingevlogen? grond geraakt?? skidplates zou ik je och alvast maar aanschaffen, eenmaal gebroken zijn ze veel zwakker.
greetz
greetz
-
- Quadrunner
- Contacteer:
blast Racer AKA sdsracer schreef:uiteenhalen ebn laten toelassen en anders met siliconen, maar dat is maar gefoefel. Bij stichelmayer in ninove kunnen ze dit perfect lassen, en kost niet zoveel, wel aleen met de karter gaan en alle dichtingen eruit. Hoe komt het? steen ingevlogen? grond geraakt?? skidplates zou ik je och alvast maar aanschaffen, eenmaal gebroken zijn ze veel zwakker.
greetz
bij in het veld te rijden op ne steen gereden en in de naad van de bak is er een scheurke van ne centimeter
--HoNdA 400--
-
- Quad Expert
- Contacteer:
komt veel voor omdat quad veel lager hangt natuurlijk, uiteenhalen en laten lassen, over welk merk spreken we hier? Yamaha valt zeer goed te lassen omdat er weinig of geen magnesium in de karter zit, andere merken weet ik zo niet.stompie schreef:blast Racer AKA sdsracer schreef:uiteenhalen ebn laten toelassen en anders met siliconen, maar dat is maar gefoefel. Bij stichelmayer in ninove kunnen ze dit perfect lassen, en kost niet zoveel, wel aleen met de karter gaan en alle dichtingen eruit. Hoe komt het? steen ingevlogen? grond geraakt?? skidplates zou ik je och alvast maar aanschaffen, eenmaal gebroken zijn ze veel zwakker.
greetz
bij in het veld te rijden op ne steen gereden en in de naad van de bak is er een scheurke van ne centimeter
greetz