Belgian Pro schreef:Wat aan 4 takt bevalt je dan niet? Je hebt nu ook niet bepaald de snelste 4 takt quads gekocht he...
ik vind viertakt duur en traag ik heb nu een kenteken op die 250 zo'n ding kost meer als 3000 euro
ik heb geen eens zin om er op te rijden die 350 net zo ik heb er een keer mee gereden mischien 12 minuten
toen stond 1 ding vast hij moest weg super saai
ik ben blij als ik volgende week mn blaster weer kan starten met mn nieuwe blokje dat loopt tenminste
In de cross is dat ook zo he 125cc 2 takt en 250 4takt rijden samen.
250cc 2takt en 450cc 4takt...
2takt heeft zen voordelen maar zeker ook zen nadelen...
Wel je iets sneller als je blaster en je wilt 2takt blijven, koop dan een banshee he
Wil je een 4takt dat beter gaat dan je blaster... ltz 400 of 450cc
09'MonsterfiedGreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
Belgian Pro schreef:In de cross is dat ook zo he 125cc 2 takt en 250 4takt rijden samen.
250cc 2takt en 450cc 4takt...
2takt heeft zen voordelen maar zeker ook zen nadelen...
Wel je iets sneller als je blaster en je wilt 2takt blijven, koop dan een banshee he
Wil je een 4takt dat beter gaat dan je blaster... ltz 400 of 450cc
een banshee is net zo snel als me blaster alleen duurder daar schiet ik niks mee op
een tijd terug heb ik een mooie 450 tekoop zien staan met alu frame die wilde ik gaan halen
maar iedereen in mijn omgeving raade het af omdat deze steeds kapot gaan op de weg
dus nu maar opzoek naar een suz
Lopen altijd kapot, geen enkele quad op miss een paar na zijn gemaakt voor straat he.
Leon met zen kfx 450 heeft er nu 13000km opstaan zonder een vijs aan te zetten en trekt er een raptor 700 uit.
Suzuki ltz is zeer goede quads maar versnellingsbak is ook niet zen sterkste punt.
09'MonsterfiedGreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
Pascal, jouw kennende wil je vroeger of later toch een 700 hebben. Waarom dan niet gewoon sparen tot je er eentje kunt kopen? En hele leuke manier van sparen is zoals je dat nu met die 250 doet, daar kun je leuk aan sleutelen en als je het slim aanpakt mooi een paar honderd euro op verdienen. Als je dat zo een paar keer per jaar kunt doen dan komt die 700 steeds dichter binnen bereik. Zo heb ik het ook gedaan.
Jazzy schreef:Pascal, jouw kennende wil je vroeger of later toch een 700 hebben. Waarom dan niet gewoon sparen tot je er eentje kunt kopen? En hele leuke manier van sparen is zoals je dat nu met die 250 doet, daar kun je leuk aan sleutelen en als je het slim aanpakt mooi een paar honderd euro op verdienen. Als je dat zo een paar keer per jaar kunt doen dan komt die 700 steeds dichter binnen bereik. Zo heb ik het ook gedaan.
ja dat is voor mij de enige manier om er te komen ben ik bang
ik ga eerst even mn blaster helemaal netjes maken dat i klaar is voor dit jaar
dan die 250 te koop zetten
Jazzy schreef:Pascal, jouw kennende wil je vroeger of later toch een 700 hebben. Waarom dan niet gewoon sparen tot je er eentje kunt kopen? En hele leuke manier van sparen is zoals je dat nu met die 250 doet, daar kun je leuk aan sleutelen en als je het slim aanpakt mooi een paar honderd euro op verdienen. Als je dat zo een paar keer per jaar kunt doen dan komt die 700 steeds dichter binnen bereik. Zo heb ik het ook gedaan.
ja dat is voor mij de enige manier om er te komen ben ik bang
ik ga eerst even mn blaster helemaal netjes maken dat i klaar is voor dit jaar
dan die 250 te koop zetten
Als ik van jou was kocht ik geen LTZ. Zijn mss goede quads en rijden er ook heel veel van, maar ik heb wel een slechte ervaring met de versnellingsbak, ookal zeggen veel mensen dat dit bij LTZ's niet voorkomt.
Belgian Pro schreef:In de cross is dat ook zo he 125cc 2 takt en 250 4takt rijden samen.
250cc 2takt en 450cc 4takt...
2takt heeft zen voordelen maar zeker ook zen nadelen...
Wel je iets sneller als je blaster en je wilt 2takt blijven, koop dan een banshee he
Wil je een 4takt dat beter gaat dan je blaster... ltz 400 of 450cc
een banshee is net zo snel als me blaster alleen duurder daar schiet ik niks mee op
een tijd terug heb ik een mooie 450 tekoop zien staan met alu frame die wilde ik gaan halen
maar iedereen in mijn omgeving raade het af omdat deze steeds kapot gaan op de weg
dus nu maar opzoek naar een suz
jij hebt zeker een mega blaster ?
als die even snel is als een banshee