tuning trx450r bj 2004
Re: tuning trx450r bj 2004
het probleem is dat het rek bouten zijn, en ze zijn makelijk bij bijna elke dealer wel te krijgen. kan meschien wel ff levertijd op zitten. Een draadeind is een leuk idee, maar je zal liever niet hebben dat het huis van je nokkenas er tegen aan loopt te schuren.
Bloody wicked! This stuff dissolves braincells!!!
Nieuwe bouten zijn besteld binnen 2 weken mag ik ze afhalen.
Eindelijk na lang wachten heb boutjes thuis liggen kan beginnen quad af te werken,laat wel iets weten van verloop hoop dat ik niet te veel ongemakkelijkheden meer heb bij montage en jetten van quad.Grtn baasken.
-
- Quad Expert
Onderdelen uit amerika voor ons waren snaller over geloof ikbaasken schreef:Eindelijk na lang wachten heb boutjes thuis liggen kan beginnen quad af te werken,laat wel iets weten van verloop hoop dat ik niet te veel ongemakkelijkheden meer heb bij montage en jetten van quad.Grtn baasken.
Succes, ben benieuwd!
No Can't Do!
HCR kit en nokkenas is gemonteerd , alle boutjes netjes op moment aangehaald , quad heeft nog niet gedraaid en heb ik niet te veel problemen met jetten van carburator , deze week proefritje zal het laten weten hoe quad reageert.
Mijne quad krijg ik slecht aan de praat heeft maar een aantal seconden gedraaid na montage hcr kit denk dat hij te weinig benzine krijgt, hoofdsproeier is 185 en gasnaald op derde klip gezet zoals voorgeschreven.Kzal het maandag eens onderzoeken wat het probleem is .Iemand ideetje wat het kan zijn.
-
- Quadracer
- Contacteer:
je kan het ook zien aan je bougie eddy.
moet hij wel even draaien
moet hij wel even draaien
http://www.quadforumbenelux.com/garage_vehicle.php?mode=view_own_vehicle&CID=1309
Das juist het probleem krijg hem niet meer aan de praat.
-
- Quadracer
- Contacteer:
zet alles eens op de voorgeschreven standen.
en dan kun je altijd als hij niet start telkens een beetje shoke bij geven en als hij dan wel aan wil slaan dan weet je dat je je gasnaald 1klikje omhoog moet doen. dus je circlip 1 dingetje naar beneden en zo ga je verder tot hij wel wil. let wel op dat je accu op en gegeven moment plant is misschien, zet m daarom gelijk aan de lader
Vergeet niet je bougie kabel aan te sluiten terug op je bougie eej hahaha heb ik ook al eens gehad , dan was ik zo druk aan het afstellen dat ik de bougiekabel aan te sluiten beetje dom van me hahahaha
en dan kun je altijd als hij niet start telkens een beetje shoke bij geven en als hij dan wel aan wil slaan dan weet je dat je je gasnaald 1klikje omhoog moet doen. dus je circlip 1 dingetje naar beneden en zo ga je verder tot hij wel wil. let wel op dat je accu op en gegeven moment plant is misschien, zet m daarom gelijk aan de lader
Vergeet niet je bougie kabel aan te sluiten terug op je bougie eej hahaha heb ik ook al eens gehad , dan was ik zo druk aan het afstellen dat ik de bougiekabel aan te sluiten beetje dom van me hahahaha
http://www.quadforumbenelux.com/garage_vehicle.php?mode=view_own_vehicle&CID=1309
-
- Quad Expert
@boelie, ja je accu is wel heel belangrijk met een kickstart. Hoogstens dat die batterijen uit zijn pacemaker leeg stampt.
Staat je benzine kraan open?
Is je compressie goed?
Heb het vermoeden dat je nokkenas dan niet niet goed staat, iets verdraaid... dan wil die ook niet best,
maar dat zou je al moeten voelen met aan kicken.
Is je compressie goed?
Heb het vermoeden dat je nokkenas dan niet niet goed staat, iets verdraaid... dan wil die ook niet best,
No Can't Do!
-
- Quadracer
- Contacteer:
ja das ook weer waar wat ben ik soms dom zeg pfffffffffffffffffffffffff
-
- Quad Expert
Najah geeft niet, had hem hoogstens uurtje zoeken gekost..boelie schreef: ja das ook weer waar wat ben ik soms dom zeg pfffffffffffffffffffffffff
No Can't Do!
1 tandje verkeert op de nokken as, laat hem moeilijk starten en als die start loopt die beroert.Ardjuh schreef:@boelie, ja je accu is wel heel belangrijk met een kickstart. Hoogstens dat die batterijen uit zijn pacemaker leeg stampt.
Is je compressie goed?
Bloody wicked! This stuff dissolves braincells!!!
Jullie kunnen wel gelijk hebben ,heb het gevoel dat hij meer compressie heeft bij het broberen starten, nochtans heb het tandwiel en de ketting verbonden met 4 colsonbandjes voorlaeer ik oude nokkenas verwijderd heb en de merktekens komen overeen.Desnoods steek ik oude nokkeas terug en probeer helemaal opnieuw.
Grtn en bedankt voor jullie reactie.
Grtn en bedankt voor jullie reactie.
-
- Quadracer
- Contacteer:
al vordering geboekt? khoop het wel voor je