hallo ,
ik heb sinds kort van een vriend van mij een bashan 200s-7 gekocht maar wel een defecte nu ben ik dus bezig de motor aan het lopen te krijgen en kan het toch niet begrijpen wat het is ( ben geen techneut op dit gebied ) benzine slangetje geeft benzine door nieuw benzine filtertje op gezet carburateur krijgt ook benzine want die is wel vochtig deze heb ik nu van de motor af liggen vriend van mij zegt dat carburateur in orde is dus zit nu met mijn hoofd bij de sproeier er zit nu een 86 in wat volgend hem best weinig is voor een 200 cc 4tak .. weet een van jullie wat dit probleem kan zijn of heeft dit eerder meegemaakt en nog 1 laatste vraag heeft een 200cc 4tak een membraam vriend zegt van niet maar mijn collega's wel :S
Bashan 200s-7 loopt niet
-
- Toeschouwer
Re: Bashan 200s-7 loopt niet
hallo
de bashan heeft geen membraam
heb je wel een vonk want als je bougie wel nat is krijgt vast geen vonk of de vonk is te klein
als de bougie onder compressie moet vonken wordt die altijd iets zwakker dan als jij de bougie tegen het blok aan houd
suc 6
de bashan heeft geen membraam
heb je wel een vonk want als je bougie wel nat is krijgt vast geen vonk of de vonk is te klein
als de bougie onder compressie moet vonken wordt die altijd iets zwakker dan als jij de bougie tegen het blok aan houd
suc 6