GOES 625i with snow plow. Nice!!
GOES 625i with snow plow. Nice!!
Winter 2012 was no match for this baby:
-
- Easy Quadrider
Re: GOES 625i with snow plow. Nice!!
Haha vet! Maar wat ik me afvraag, als je met die sneeuwschuif tegen een uitstekend randje op de stoep botst, is er dan kans op beschadiging van het mechanisme of zit er een of andere beveiliging op?
ewel, ik heb mezelf dat ook al afgevraagd. Ik denk dat die dingen goed te gebruiken zijn in velden/gras of andere ondegronden, maar wanneer je bv je stoep of straat wil aanpakken denk ik dat je de schuif toch enkele centimeters boven de grond moet houden.
porsche lover
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
als ik het goed zeg heeft warn en ook andere merken een 2 veren zitten waardoor hij kan omklapen zodat je er overheen gaat kan alleen eff geen foto vinden van dat systeem
Het was de bedoeling slapend rijk te worden, maar ik kon de slaap niet vatten
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Ik heb zelf ook een Warn sneeuwschuif, en er zitten inderdaad veren op en een rubberrand die ook oneffenheden opvangt.
Ah, ik wist niet dat het in Dubai ook kan sneeuwen Kdacht dat het normaal niet onder de 15 graden ging daarPindapotje schreef:Ik heb zelf ook een Warn sneeuwschuif, en er zitten inderdaad veren op en een rubberrand die ook oneffenheden opvangt.
porsche lover
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Ik gebruik het om die grote zandbak hier weer vlak te makenniko schreef:Ah, ik wist niet dat het in Dubai ook kan sneeuwen Kdacht dat het normaal niet onder de 15 graden ging daar
Vlak maken? Kzou juist een aantal bergjes bij maken om te
porsche lover
Zo is het inderdaad, de sneeuwploeg kantelt bij een hindernis, en de plastieken band 'verzacht' het contact met de ondergrond. Bij werken in de tuin dit voorjaar heb ik deze laatste eraf gevezen en heb ik de quad gebruikt als bulldozer, om de tuin terug vlak te maken na grondwerken. Ging eigenlijk heel goed maar als je teveel grond tegelijk wil verzetten schiet de veiligheid in actie en kantelt de sneeuwploeg.Pindapotje schreef:Ik heb zelf ook een Warn sneeuwschuif, en er zitten inderdaad veren op en een rubberrand die ook oneffenheden opvangt.